"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap wat je nu precies bedoelt. Het is ook niet duidelijk over welke ingangen jouw lcd tv beschikt. Als deze een component input heeft en de dvd-speler een component output dan is het een kwestie van een component kabeltje ertussen. Component geeft in ieder geval de beste beeldkwaliteit, zeker als de tv en dvd ook progressive ondersteunen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 16:17 ]
Verwijderd
maar heeft jou LCD scherm een VGA aansluiting?
zo ja,dan zou ik de component vkabel via de Comonet naar DVI omvervormer aansluiten op je TV,tenminste als deze progressive scan ondersteunt.
zo ja,dan zou ik de component vkabel via de Comonet naar DVI omvervormer aansluiten op je TV,tenminste als deze progressive scan ondersteunt.
Mijn tv heeft 2 scart ingangen waarvan er 1 rgb ondersteunt, 1 composite ingang en 1 DVI ingang
maar bij de tv is een kabeltje geleverd die van component naar VGA gaat + een koppelstuk die VGA -> DVI doet, dus in feite zou ik op deze manier men DVD via component kunnen aansluiten. Maar ik weet niet of nu geen onnodige conversies gebeuren tussen de signalen?
maar bij de tv is een kabeltje geleverd die van component naar VGA gaat + een koppelstuk die VGA -> DVI doet, dus in feite zou ik op deze manier men DVD via component kunnen aansluiten. Maar ik weet niet of nu geen onnodige conversies gebeuren tussen de signalen?
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"