[feat] inkoop acties voor tweakers

Pagina: 1
Acties:

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09-2025
Ik vroeg me af of het niet handig zou zijn om een soort inkoopacties.nl voor tweakers te maken. Ik had namelijk in het iAudio forum gepost dat ik wel wat uit amerika kon inkopen, maar dat werd weg gemod. Achteraf was dit wel logisch, maar ik wist hier niet van. Er stond het volgende : ... je zult dit ergens anders moeten doen... ja waar dan? Ook zou het een onderdeel kunnen zijn van het Pricewatch forum gedeelte... ik weet niet, maar vraag en aanbod is hier volgens mij niet echt geschikt voor. :? :X

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Vroeger werden inkoopacties hier zelf op het forum gehouden.
Na een aantal problemen (inkopers die andere got-leden oplichtten) is het op Got verboden.

Een van de got-leden (laupro) heeft een inkoopsite opgezet: http://www.inkoopacties.net
Daar kan je genoeg inkoopacties vinden, en uiteraard zelf een opstellen.

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Vroeger (:P) was Inkoopacties.nl ook ermee verbonden in de zin van: werd daar georganiseerd, hier reclame en afhandeling gedaan. Dit is echter verboden geworden na een paar 'mislukte' acties welke als een zwarte pagina van dat forum zijn achtergelaten. Om herhaling van zulke praktijken te voorkomen is het verstandig dat hier niet meer toe te laten.

301SQN

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Frontpage Algemeen aangezien het niet echt een feature zou zijn voor het forum, eerder voor de frontpage al heb ik geen idee hoe de actuele status is met eventuele V&A uitbreidingen die dit zouden kunnen ondersteunen..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt