Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een MuVo gekocht van 1,5 gig, met een harddisk erin. 2 weken nadat de garantie verlopen was kreeg ik problemen, ik dacht dat mijn koptelefoon kapot was (slecht contact, ik vermoede de gebruikelijke draadbreuk). Dus maar gelijk goede gekocht, een setje E3's. Die deden echter precies hetzelfde. Dus ik ermee terug naar de winkel, ik vermoedde dat het plugje de minijack niet meer goed vastklemde en daarom geen goed contact meer maakte.

MyCom was zo aardig het toch nog onder de garantie te laten vallen, en hebben het ding naar Creative opgestuurd. Die waren te belabberd het ding te repareren (vakmensen zijn duur ;) ) en besloten me maar een nieuwe muvo te doneren. Ik weer blij.

En nu heb ik met die nieuwe weer precies hetzelfde probleem! Weliswaar nog in een beginnend stadium, maar dat zal wel weer gauw erger worden....

Zijn die muvo's nou zo slecht, misbruik ik hem, of heb ik gewoon pech? Kan ik zoiets zelf repareren, of valt het ook nog onder reparatiegarantie of zo?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Is het toevallig onderstaand geval?
Afbeeldingslocatie: http://www.multitech.gr/images/icon/Creative%20MUVO%202%201_5GB%20250x.jpg
Ik heb anderhalf jaar geleden ook zo'n muvo 1,5 gb aangeschaft, en het enige wat ik ervan gehad heb zijn problemen, de ene keer hield de harde schijf er mee op, slechte sectoren en noem maar op, deze teruggebracht onder de garantie en ook een nieuwe gekregen.

Bij de nieuwe versie had ik hetzelfde probleem met de oordopjes als wat jij hebt, het plugje maakt geen goed contact met de speler, vervolgens weer terug gebracht, weer een nieuwe ontvangen, het ding meteen verkocht en een iPod gekocht :Y)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
domi235 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:06:
Is het toevallig onderstaand geval?
[afbeelding]
Ik heb anderhalf jaar geleden ook zo'n muvo 1,5 gb aangeschaft, en het enige wat ik ervan gehad heb zijn problemen, de ene keer hield de harde schijf er mee op, slechte sectoren en noem maar op, deze teruggebracht onder de garantie en ook een nieuwe gekregen.

Bij de nieuwe versie had ik hetzelfde probleem met de oordopjes als wat jij hebt, het plugje maakt geen goed contact met de speler, vervolgens weer terug gebracht, weer een nieuwe ontvangen, het ding meteen verkocht en een iPod gekocht :Y)
ik heb de 512 versie met flash geheugen en die werkt al een jaar zonder enig probleem :)

Verwijderd

Ik heb de : muvo 200 versie. En ik ondervind hetzelfde probleem als jou met de plugje van de minijack! Ik heb ook problemen met de batterijen. Vaak terwijl de batterij leeg is word er gewoon een volle of iets anders batterij weergeven. Ik had hem een paar maanden geleden opgestuurd maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Is creative slecht ofzo?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 15:14 ]

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

m3gA schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:06:
[...]

ik heb de 512 versie met flash geheugen en die werkt al een jaar zonder enig probleem :)
Met flash geheugen had ik het harde schijf probleem wss ook niet gehad nee :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
domi235 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:12:
[...]

Met flash geheugen had ik het harde schijf probleem wss ook niet gehad nee :)
ik doelde op de jackplug problematiek :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou heel goed kunnen dat het ding gewoon brak is. Er zijn wel meer spelers van Creative die hier last van hebben. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de Creative Zen Micro, sommige mensen hebben em al 3x RMA moeten sturen.

Verwijderd

Ik heb de bovenstaande muvo^2 1,5gb ook nu ruim 1 jaar en heb nergens last van. Ik gebruik hem elke dag.

Verkoop hem?! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 15:28 ]

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hm, toevallig is mijn N200 ook pas kassiewijlen gegaan... Slechte kwaliteitscontrole bij Creative?

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 13:20

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:27:
Ik heb de bovenstaande muvo^2 1,5gb ook nu ruim 1 jaar en heb nergens last van. Ik gebruik hem elke dag.

Verkoop hem?! :)
:) Ook al anderhalf jaar gebruiker en heb nergens last van hoor, perfect dingetje, alleen de oordopjes een keer stuk maar goed dat kan gebeuren en was ook een beetje mijn eigenschuld dus anderen gehaaald maar werkt perfect hoor.

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:31:
[...]

:) Ook al anderhalf jaar gebruiker en heb nergens last van hoor, perfect dingetje, alleen de oordopjes een keer stuk maar goed dat kan gebeuren en was ook een beetje mijn eigenschuld dus anderen gehaaald maar werkt perfect hoor.
Ik heb de oordopjes nooit gebruikt, haha ;) Sennheiser PMX 60 sinds dat die uit is :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, dat is hem......

Op zich vind ik het een prima ding. Goed geluid. Jammer dat ie niet zoveel accesoires heeft als een ipod maarja pech gehad.

Maar hier baal ik wel van. Ik gebruik het rotding zeker 15 uur in de week....

Zou ik hem, ondanks zijn leeftijd, nog onder garantie kunnen laten vervangen?

Verwijderd

Topicstarter
) Creative garandeert ook dat de herstelde of vervangen onderdelen vrij zijn van materiaal- en productiefouten gedurende een periode van NEGENTIG (90) dagen vanaf de datum van herstelling of vervanging, of gedurende de resterende Garantietermijn, waarbij de grootste periode van toepassing is.

Bah.

Het was voor de zomer... mei geloof ik.

Nou, misschien dat als ik ga miepen bij de winkel ze nog wat voor me kunnen doen.... maar denk t niet.
Pagina: 1