Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een MuVo gekocht van 1,5 gig, met een harddisk erin. 2 weken nadat de garantie verlopen was kreeg ik problemen, ik dacht dat mijn koptelefoon kapot was (slecht contact, ik vermoede de gebruikelijke draadbreuk). Dus maar gelijk goede gekocht, een setje E3's. Die deden echter precies hetzelfde. Dus ik ermee terug naar de winkel, ik vermoedde dat het plugje de minijack niet meer goed vastklemde en daarom geen goed contact meer maakte.
MyCom was zo aardig het toch nog onder de garantie te laten vallen, en hebben het ding naar Creative opgestuurd. Die waren te belabberd het ding te repareren (vakmensen zijn duur
) en besloten me maar een nieuwe muvo te doneren. Ik weer blij.
En nu heb ik met die nieuwe weer precies hetzelfde probleem! Weliswaar nog in een beginnend stadium, maar dat zal wel weer gauw erger worden....
Zijn die muvo's nou zo slecht, misbruik ik hem, of heb ik gewoon pech? Kan ik zoiets zelf repareren, of valt het ook nog onder reparatiegarantie of zo?
MyCom was zo aardig het toch nog onder de garantie te laten vallen, en hebben het ding naar Creative opgestuurd. Die waren te belabberd het ding te repareren (vakmensen zijn duur
En nu heb ik met die nieuwe weer precies hetzelfde probleem! Weliswaar nog in een beginnend stadium, maar dat zal wel weer gauw erger worden....
Zijn die muvo's nou zo slecht, misbruik ik hem, of heb ik gewoon pech? Kan ik zoiets zelf repareren, of valt het ook nog onder reparatiegarantie of zo?