'Connection Lost' bij NFS:MW over netwerk *

Pagina: 1
Acties:

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 16:34
Als ik met Need for Speed via LAN wil spelen via een crosslink kabel kom ik een paar problemen tegen..

Ik heb dus de crosslink kabel aangesloten, er is een netwerk en kunnen ook kijken bij elkaar op hardeschijf enzo. Dus netwerk zit redelijk in orde.

Nu als ik Need for Speed op start en server creeer dan is er een server maar direct daarna komt er Connection Lost with Host. Mijn computer denkt dan niet meer dat ik een server heb. Maar op die andere computer kan je nog wel mijn server zien.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of iets dat ik vergeten ben in te stellen of iets.

Verwijderd

firewalls uitknallen?

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
update NFS naar 1.3 ?

[ Voor 20% gewijzigd door Killertjuh op 13-12-2005 14:45 ]

• Black-Xjuh
Het gaat om Need for Speed Most Wanted en de Windows XP firewalls zijn uitgeschakeld en ook Norton Protect is uitgezet.

Verwijderd

Ook voorgehad op een LAN... Je moet bij het creeren van een server ergens een optie aanpassen en die op de client hetzelfde zetten. Kijk eens goed en probeer gewoon!

Ik zal ondertussen eens uitvissen wat het juist was.

Verwijderd

Move NT > SPV

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12 09:48

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik heb precies hetzelfde probleem, ben dus wel benieuwd naar de oplossing.

• Black-Xjuh
Ik ben nog steeds beig met hetzelfde probleem, heb nu de patch geinstalleerd naar 1.3 maar nog steeds maakt die een server en vervolgens is de connection lost..

Ondanks dat die connection dus lost is kan de ander deze server nog steeds zien en joinen maar degene die de server maakte komt er zelf niet in..
Pagina: 1