Welke brander is beter de Plextor PX-750A of de NEC ND-4550

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:04
Hallo.

Ik wil graag een DVD brander kopen.

Ik heb twee branders gezien de Plextor PX-750A en de NEC ND-4550.
De Plextor is wat duurder dan de NEC.

Ik weet dat Plextor goede branders maakt.

Maar welke van de twee is het beste??

Verwijderd

Als je een beetje had gezocht, had je zelf toch ook al een heel eind gekomen.

Maar ik vind persoonlijk dat Plextor toch wel een stap boven NEC staat...

Verwijderd

Die huidige NEC branders doen niet meer onder voor de Plextors. De brandkwaliteit is in ieder geval wel goed van die NEC. Als ik jou was zou ik gewoon die NEC pakken, misschien is hij zelfs beter, moet je eens kijken in de reviews :) En je spaart nog geld ook.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:14
En ik persoonlijk heb twee plextors gehad, en deze vervangen voor 2 necs. De plextors bleven problemen geven, en gingen steeds terug in PIO mode staan, terwijl ik met de Necs nergens last van heb.

En het ligt niet aan mijn systeem, want twee vrienden van me hebben de plextors nu en hebben dezelfde problemen... :(

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08-2025
ai ai, een vergelijking tussen 2 leveranciers... Gevaarlijk :).
Ik heb noch met plextor noch met nec problemen gehad... Dus ga of voor de goedkoopste, of voor de mooiste, of die met de mooiste doos, of die met de meeste extra's of ...

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:51

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb eigenlijk geen ervaring met NEC maar Plextor kan ik je wél van harte aanraden. Ik heb vanaf de eerste cd-branders alleen maar Plextor gehad. Nog nooit problemen gehad. Ik gebruik nu een Plextor PX716-A in combinatie met een Plextor PX116-A en dit loopt echt als een trein!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het voordeel van Plextor vind ik dat ze goede garantie geven.
Hoe dit bij NEC is geregeld, of bij de winkel waar jij hem koopt, weet ik niet.

Verder heb ik met beide nog geen ervaring. Met de oudere branders van NEC heb ik goede ervaringen, in de zin van zeer lage uitval.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
De NEC 4550A kan DVD-RAM branden/Lezen. De Plextor volgens mij niet toen ik snel even keek. Echt, ik kan iedereen DVD-RAM aanraden voor backups en films! Drag en drop, en schijf niet eerst hoeven formateren/wissen etc.

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De Plextor PX-750A is geen echte plextor maar een BenQ met een Plextor stickertje.
Deze drive kan wel degelijk DVD-RAM lezen en schrijven dus beide drives zijn aan elkaar gewaagd.

Persoonlijk ben ik meer voor BenQ drives maar de NEC is dan weer spotgoedkoop (+/- 40 euro vs. +/- 70 euro).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ze zijn allebei prima :) Kijk gewoon naar features, prijs, garantie, service, etc.

Neem verder ook OM FAQ / Beleid » Welke moet ik nemen? door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.