Ik heb hier een Draytek Vigor 2200e, achter een oud adslmodempje geknupt. Ding is 2ehands, ik weet er geen merk en type van. Die modem laat alle data gelijk door naar mijn router, maw het ding is transparant gemaakt. Nu reset mijn internet verbinding elke dag wel 1 keer, soms vaker.
Ik lees net in een ander topique dat dit kan komen doordat je router niet genoeg geheugen heeft en al die connecties niet aan kan.
Ik heb standaard Emule aan, en mijn zusje ook. Mijne mag 10000 connecties maken, die van mijn zusje 3000. Verder heb ik er niet echt op gelet, maar mijn router klapt volgens mij et ook uit als ik gewoon relext zit te internetten. Wie weet hoe ik dit kan fixen, aangezien mijn router dit makkelijk aan moet kunnen imho. Ik weet dat de router gereset is omdat de tijd op 00:00:00 staat.
Het netwerk is als volgt geknupt:
Kan een modje even in de titel er Vigor van maken? Danku
Ik lees net in een ander topique dat dit kan komen doordat je router niet genoeg geheugen heeft en al die connecties niet aan kan.
Ik heb standaard Emule aan, en mijn zusje ook. Mijne mag 10000 connecties maken, die van mijn zusje 3000. Verder heb ik er niet echt op gelet, maar mijn router klapt volgens mij et ook uit als ik gewoon relext zit te internetten. Wie weet hoe ik dit kan fixen, aangezien mijn router dit makkelijk aan moet kunnen imho. Ik weet dat de router gereset is omdat de tijd op 00:00:00 staat.
Het netwerk is als volgt geknupt:
code:
1
2
3
4
| modem - Router - PC 1
- PC 2
- Switch - PC 3
- PC 4 |
Kan een modje even in de titel er Vigor van maken? Danku
[ Voor 14% gewijzigd door _eXistenZ_ op 13-12-2005 13:29 ]
There is no replacement for displacement!