[XBOX360 - PC] Postal 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Beste Tweakers/Gamers/Lamers En Andere,

Namens een bericht van gamer.nl

http://www.gamer.nl/nieuws/28746
Een tijdje terug maakte ontwikkelaar Running With Scissors al bekend dat er een derde deel in de Postal reeks in ontwikkeling was. Toen werd nog uitgegaan van een release op Xbox en PC. Vandaag is bekend geworden dat het spel niet op de gewone Xbox, maar op de next-gen variant, de Xbox 360, zal verschijnen. De PC versie blijft eveneens gewoon in de planning.

Postal 3 draagt momenteel de werktitel Postal 3: Catharsis en de hoofdrol is opnieuw weggelegd voor de Postal Dude. Waarschijnlijk mag je weer flink wat zinloos geweld plegen in alledaagse omgevingen, al zijn concrete details over de gameplay nog niet beschikbaar. Dat het weer uitermate smakeloos zal zijn, staat buiten kijf.
Nou ik ben benieuwd. Weet dat er veel verschillende meningen zijn over Postal 1 & 2. Maar ik vind het echt gigantische leuke games. Zinloos geweld op het puntje van je tong.

Wil graag screenshot zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 09:34
Heb Postal 2 laatst wel eens gespeeld, beetje lekker hersenloos raggen en jezelf uitpissen als je in de fik staat is wel ff grappig maar voor langere tijd kon deze game mij totaal niet boeien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Nee ik vind het ook meer iets om ff te spelen voordat je iets anders gaat doen.
Maar om gewoon even lekker je frustratie en gewoon omdat het ongelovelijk grof en grappig is. Heeft het me toch nog wel kunnen boeien voor een aantal uur :)

Vooral de combinaties die je kan maken...en je kan deuren intrappen (vind ik altijd vet).
Ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Als frustratiegame is het wel enorm leuk, met cheats uiteraard. De rest is afschuwelijk :+

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En hopelijk hebben ze deze keer wel even grote levels en het spel zelf iets professioneler. Werd er soms akelig simpel van, maar dat kan ook zijn omdat ik graag het spel zelf wou uitspelen ipv dat het even een knal-uurtje werd.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mjah, jammer dat er nog niet meer over bekend is. Zo valt er nog weinig over te discussiëren. Ik denk wel dat het weer een leuk spel wordt, dit soort hersenloze spellen zijn altijd wel leuk, al is het niet voor lang :P
Pagina: 1