Toon posts:

5tegen5

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat iedereen dit spel wel kent...
Nou zoiets moet ik dus ook kunnen maken.(maar ik weet helemaal niet hoe)

Voor de mensen die het nie kennen...

Je ziet op het scherm(pagina) een vraag staan en er zijn 5 mogelijke antwoorden voor.
MAAR alle antwoorden zijn nog verborgen totdat je ze raad.
Nu is het natuurlijk nooit te zeggen in welke volgorde ze het gaan raden dus heb ik een blaadje met de antwoorden en de locatie van dat antwoord..

Voorbeeld..

Wat voor kleur heeft een banaan?

(1) "Geel" <-- dit woord is dan verborgen totdat ik het aanklik of iets dergelijks
(2) "Groen" <-- dit is ook een mogelijk antwoord maar is ook verborgen tot het geraden wordt.
(3) "Zwart" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
(4) "blauw" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
(5) "paars" <-- voor deze geld dus hetzelfde....

De cijfers moeten klikbaar zijn via een knopje of iets dergelijks... en zodra je dan op het cijfer klik moet het antwoord verschijnen MAAR ALLEEN VAN DAT CIJFER natuurlijk...

Kan iemand mij hier mee helpen..?

Gr, Dennis

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wat ik zo gauw zou zeggen is dat je ieder antwoord in een aparte <div> gooit en dan door middel van javascript de div's verbergt of juist toont :)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoi thexia,
welkom op GoT, voor je post lees eerst even de [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] door Het is niet de bedoeling om een idee te posten en dan te vragen wie je kan helpen er mee ( [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml] sub 2)

Probeer het eerst eens zelf; start flash op (of notepad om het geheel in javasctipt te maken) en kijk hoever je komt. Raadpleeg google en de got search om te kijken of je problemen die je tegenkomt zelf op kunt lossen. Pas als je echt met je handen in je haar zit post dan dat deel waar je niet uitkomt en vertel wat je wilt en hoe je het op wil lossen en wat niet lukt.

dit topic gaat dus dicht om bovengenoemde redenen.

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.