Ik neem aan dat iedereen dit spel wel kent...
Nou zoiets moet ik dus ook kunnen maken.(maar ik weet helemaal niet hoe)
Voor de mensen die het nie kennen...
Je ziet op het scherm(pagina) een vraag staan en er zijn 5 mogelijke antwoorden voor.
MAAR alle antwoorden zijn nog verborgen totdat je ze raad.
Nu is het natuurlijk nooit te zeggen in welke volgorde ze het gaan raden dus heb ik een blaadje met de antwoorden en de locatie van dat antwoord..
Voorbeeld..
Wat voor kleur heeft een banaan?
(1) "Geel" <-- dit woord is dan verborgen totdat ik het aanklik of iets dergelijks
(2) "Groen" <-- dit is ook een mogelijk antwoord maar is ook verborgen tot het geraden wordt.
(3) "Zwart" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
(4) "blauw" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
(5) "paars" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
De cijfers moeten klikbaar zijn via een knopje of iets dergelijks... en zodra je dan op het cijfer klik moet het antwoord verschijnen MAAR ALLEEN VAN DAT CIJFER natuurlijk...
Kan iemand mij hier mee helpen..?
Gr, Dennis
Nou zoiets moet ik dus ook kunnen maken.(maar ik weet helemaal niet hoe)
Voor de mensen die het nie kennen...
Je ziet op het scherm(pagina) een vraag staan en er zijn 5 mogelijke antwoorden voor.
MAAR alle antwoorden zijn nog verborgen totdat je ze raad.
Nu is het natuurlijk nooit te zeggen in welke volgorde ze het gaan raden dus heb ik een blaadje met de antwoorden en de locatie van dat antwoord..
Voorbeeld..
Wat voor kleur heeft een banaan?
(1) "Geel" <-- dit woord is dan verborgen totdat ik het aanklik of iets dergelijks
(2) "Groen" <-- dit is ook een mogelijk antwoord maar is ook verborgen tot het geraden wordt.
(3) "Zwart" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
(4) "blauw" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
(5) "paars" <-- voor deze geld dus hetzelfde....
De cijfers moeten klikbaar zijn via een knopje of iets dergelijks... en zodra je dan op het cijfer klik moet het antwoord verschijnen MAAR ALLEEN VAN DAT CIJFER natuurlijk...
Kan iemand mij hier mee helpen..?
Gr, Dennis