[LCD] Op zoek...

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 11:04
Ik ben op zoek naar een LCD TV waar je de voet vanaf kan halen en waar de speakers ook afneembaar zijn (of ze zijn iig niet aan de zijkant of onderkant als balk te zien).

Ik wil er namelijk een aan de muur ophangen maar het mooist lijkt mij als het gewoon alleen een lijst is, dus geen speakers te zien.

Mijn budget ligt tussen de 1000 en 1500 euro (evt 2000). Ik wil het liefst groter dan 32" en HD Ready.

Ik heb al op google, televisiestore.nl en projectieland gekeken. Ben ook al bij de locale tv boer geweest maar die heeft dus niet veel en niet wat ik zoek.

Lekker simpel zoek ik eigenlijk, geen fratsen :) Lekker een strak design.

Verwijderd

en wat heb je zelf ondernomen om iets te vinden ?

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Ik heb al op google, televisiestore.nl en projectieland gekeken. Ben ook al bij de locale tv boer geweest maar die heeft dus niet veel en niet wat ik zoek
Dus meteen zo bot erin lijkt me zinloos :) Al zijn er natuurlijk wel veeeeeel meer sites op internet waar je info kunt vinden. Alleen al in de Pricewatch hier staan 146 LCD tv's.

Edit: link

[ Voor 10% gewijzigd door Marck21 op 13-12-2005 11:32 ]

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• Ad Hox
Ik heb wel een LG gevonden maar die heeft toch nog een zilvere balk onderaan (ik denk dat dat de speaker zijn). Daaraan is dan ook de voet bevestigd.

Sony KLV-S32A10E heb ik ook gezien, maar die vind ik niet mooi.

EDIT: zijn er niet een paar mooie review sites :)? Niet kunnen vinden op kelkoo ed na.

[ Voor 18% gewijzigd door Ad Hox op 13-12-2005 11:32 ]

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:26:
en wat heb je zelf ondernomen om iets te vinden ?
Dat geeft hij toch best wel netjes aan hoor:
Ik heb al op google, televisiestore.nl en projectieland gekeken. Ben ook al bij de locale tv boer geweest maar die heeft dus niet veel en niet wat ik zoek.
;)
Maar misschien had hij beter een poll kunnen opstarten: Wat is de mooiste strakke LCD-TV zonder poespas?

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16
Ik vindt zelf de BenQ DV3250 en DV3750 erg strak van design,
in het algemeen leuk scherm voor een leuke prijs,
berg aansluitingen en HD-ready.

over de 3750 loopt ook een topic op GoT....

/dev/null

• Ad Hox
Ik heb dat topic even gauw bekeken (klik hier) en die BenQ van 37" ziet er inderdaad heel mooi uit!

Dit bedoel ik nou eigenlijk echt >:) Ik zag dat ze hem bij Komplett.nl hebben, dus ik ga daar eens even kijken.

Als er zo'n tv in het zwart is (ik weet niet wat uiteindelijk mooier staat op een witte muur, zilver of zwart) dan kan ik even lekker vergelijken.

En misschien had je indd wel gelijk, dat ik beter een poll had kunnen openen ;)

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16
Ad Hox schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:52:
Ik heb dat topic even gauw bekeken (klik hier) en die BenQ van 37" ziet er inderdaad heel mooi uit!

Dit bedoel ik nou eigenlijk echt >:) Ik zag dat ze hem bij Komplett.nl hebben, dus ik ga daar eens even kijken.

Als er zo'n tv in het zwart is (ik weet niet wat uiteindelijk mooier staat op een witte muur, zilver of zwart) dan kan ik even lekker vergelijken.
Persoonlijk denk ik dat zilver mooier is, anders krijgt je een enorm verschil, maar dat hangt helemaal af van hoe de rest van je kamer is. Mijn kamer bijvoorbeeld, heel licht behang, met aan 1 kant groen/grijs patroon erin. Ahorn laminaat, en veel licht gekleurd hout (iets van beuken/grenen dacht ik).

Me computer is zilver, me scherm is zilver, me toetsenbord is zilver, dus in mijn geval zou het scherm ook zilver worden.

/dev/null

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03
Interessant topic. Ik vind ook dat een beelscherm een beeldscherm moet zijn en niet meer dan dat. Geluid gaat via de hifi.
Nu alleen nog even sparen.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:59

TheBorg

Resistance is futile.

Afbeeldingslocatie: http://sharp.nl/ProdImg/2035.jpg
Sharp LC-32GA6E. Speaker is afneembaar.

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

TheBorg schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:25:
[afbeelding]
Sharp LC-32GA6E. Speaker is afneembaar.
Oei... zonder die speakers lijkt me dit idd een erg strak ding... :9~ Mooie smalle rand...
(ben benieuwd of de beeldkwaliteit goed is, Sharp staat wel goed bekend... Zou een scherm als deze een betere (tv / dvd) beeldkwaliteit geven dan een Panasonic 32PX30 crt tv?)

[ Voor 3% gewijzigd door Ejorne op 13-12-2005 16:07 ]

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
De GA-serie van Sharp heeft geen afneembare speakers, de GD-serie wel. Die zijn ook fors duurder trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Captain Pervert op 13-12-2005 16:51 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ad Hox
Ik heb vanmiddag bij de MediaMarkt een Techwood 42BIT (oid) gezien. Zag er erg mooi uit! Het was een LCD (kan op Google trouwens niks over vinden).

EDIT: volgens mij was het alleen deze TV (dus zonder set) voor zo'n 15 of 1600 euro.
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.co.uk/images/408524_01_huge.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Ad Hox op 13-12-2005 19:03 ]

Pagina: 1