Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Simpele <= 1 GB mp3-speler met bladerstructuur gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Hallo mensen,

Ik ben op zoek voor iemand naar een simpele MP3-speler met de volgende eisen/wensen:
- 512-1024 MB
- bladerstructuur (mag d.m.v. mappen of door ID3-tags)
- Budget: max. €150
- Denk dat ze meer gebaat is bij een langere batterijduur dan kleurenscherm
- Extra foefjes als agenda, spelletjes en weet ik niet wat zijn niet nodig!

Ik had in eerste instantie de Creative Zen Nano op het oog maar ik krijg niet de indruk dat je hiermee op artiest/album kan bladeren. Misschien vergis ik me wel though. Iemand die dit weet?
Bladerstructuur is wel heel belangrijk bij de keuze!

Wie o wie kan mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door fraQ op 13-12-2005 10:54 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

als je er 30 euro bijdoet, heb je een iPod mini. Dan heb je alles in één, met goede bladerstructuur...

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Afbeeldingslocatie: http://breakingnewsblog.com/pda/wp-content/Samsung-YP-C1.jpg
Samsung C1 met 1GB voor 129 en 512MB voor 89

Afbeeldingslocatie: http://www.anythingbutipod.com/archives/images/samsung-yp-u1.jpg
Samsung U1 met 1GB voor 117 en 512MB voor 82

Zelfde spelers, alleen heeft de eerste een penlite batterij en de 2e een accu.
Je kan als een soort van windows verkenner door je mappen en nummers kijken via de 4 regels op het scherm. Qua structuur een stuk makkelijker omdat het erop staat zoals je het erop zet, waarbij een ipod goede tags moet hebben om fatsoenlijk te kunnen doorzoeken.

Imho had je dit zelf ook met een beetje zoekwerk wel kunnen vinden, zijn topics zat over.

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Zoveel capaciteit heeft ze niets aan. Ze is meer een casual downloader. Zonde om dan maar 30% of zo te gebruiken.

edit: dat was voor Red

Worldwide: Bedankt voor de tips. Ik kon er op google niet al te veel over vinden. Dit soort dingen staan bijna nooit in de productspecificaties. Op GoT stond wel een enkel topic hierover maar ik heb andere eisen dan die topicstarters.

[ Voor 58% gewijzigd door fraQ op 13-12-2005 13:38 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik heb een Archos XS100 heeft wel 3 GB ,maar is maar 136 Euro. Voldoet aan al je eisen geen bull geen kleurenscherm 15 uur standby. Verder kun je browsen op id3 tags of gewoon over de HD. Geluid is perfect op dit ding. Kortom een mooie mp3 speler

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Als je een lange batterijduur wilt, kijk dan eens naar de iAudio G3/G2 of de iriver T10.

Verwijderd

Ja idd, ik dacht ook aan de cowon iaudio g3

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De iRiver Tx0 heeft een browser ingebouwd, kijk daar eens naar. Perfecte spelertjes, met als enige nadeel dat het MTP devices zijn, en dus alleen met Win XP werken.

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:01
Zoek en gij zult vinden: http://www.mp3man.nl/ en http://www.mp3spelers.nl/ om maar wat te noemen :)

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
De creative zen nano kan wel met id3tags overweg denk ik.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoutvat schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:47:
De creative zen nano kan wel met id3tags overweg denk ik.
Daar gaat het niet om, het gaat erom of er "gebrowsed" kan worden.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Een speler uitzoeken kan je altijd het beste zelf. Je hebt al een rijtje met eisen dus daar kan je best een paar spelers bij zoeken. Dit gaat het eenvoudigst door bij grotere MP3-spelers webshops te kijken. Hoe de navigatie gaat, kan je terug vinden in de handleidingen die je op de websites van de fabrikanten kunt vinden. Uit de overblijvers kan je aan de hand van de voor-, nadelen en de ervaringen van anderen die je in overvloed op GoT kunt vinden een keuze maken. Met een opsomming van spelers waarvan je verder niet weet, zoals die hierboven staat, schiet je veel minder op...

Succes :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.