Ola,
Ik post hier niet vaak omdat ik veelal mijn antwoorden vind via Google. Dit heb ik nu dus ook uitvoerig gedaan maar ik kon geen antwoord vinden.
Ik vul een Datalist met ImageButtons (met in de imageurl een autoresizer):
<asp:DataList id="DataList1" runat="server" RepeatColumns="3">
<ItemTemplate>
<asp:ImageButton
id="imgKeuze"
ImageUrl='<%# "resize.aspx?image=uploads/" & DataBinder.Eval(Container.DataItem, "name") & "&w=50&h=50"%>'
commandName='<%# Container.DataItem %>'
OnCommand='imgKeuze_Command'
runat="server">
</asp:ImageButton>
</ItemTemplate>
</asp:DataList>
OnLoad bind ik mn datalist
If Not Page.IsPostBack Then
Dim dirInfo As New DirectoryInfo(Server.MapPath("uploads/"))
DataList1.DataSource = dirInfo.GetFiles("*")
DataList1.DataBind()
End If
Ondanks dat ik in mn hoofdpagina onLoad én in mn resizer.aspx "if not ispostback" heb geplaatst moet hij bij elke command/fire event opnieuw de thumbs opvragen via resize.aspx (wat enigszins logisch is aangezien hij de src van de afbeelding nodig heeft)
Nu mijn vraag:
Is dit te omzeilen? zodat niet voor elke klik opnieuw de afbeeldingen geladen moeten worden?
Ik post hier niet vaak omdat ik veelal mijn antwoorden vind via Google. Dit heb ik nu dus ook uitvoerig gedaan maar ik kon geen antwoord vinden.
Ik vul een Datalist met ImageButtons (met in de imageurl een autoresizer):
<asp:DataList id="DataList1" runat="server" RepeatColumns="3">
<ItemTemplate>
<asp:ImageButton
id="imgKeuze"
ImageUrl='<%# "resize.aspx?image=uploads/" & DataBinder.Eval(Container.DataItem, "name") & "&w=50&h=50"%>'
commandName='<%# Container.DataItem %>'
OnCommand='imgKeuze_Command'
runat="server">
</asp:ImageButton>
</ItemTemplate>
</asp:DataList>
OnLoad bind ik mn datalist
If Not Page.IsPostBack Then
Dim dirInfo As New DirectoryInfo(Server.MapPath("uploads/"))
DataList1.DataSource = dirInfo.GetFiles("*")
DataList1.DataBind()
End If
Ondanks dat ik in mn hoofdpagina onLoad én in mn resizer.aspx "if not ispostback" heb geplaatst moet hij bij elke command/fire event opnieuw de thumbs opvragen via resize.aspx (wat enigszins logisch is aangezien hij de src van de afbeelding nodig heeft)
Nu mijn vraag:
Is dit te omzeilen? zodat niet voor elke klik opnieuw de afbeeldingen geladen moeten worden?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 10:29 ]