Toon posts:

Monitor Standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag mensen van het goeden level.

Hierbij hoop ik het probleem eens opgelost te krijgen ik zit er pas een maandje of 2 mee te prutsen !

Eerst de specificaties :

Asus A8V
AMD 64 3000+ winchester
XFX geforce 6800 LE
Dual Channel Twinmos pc3200 2*512mb
Tagan 430 watt
2x 160GB Western Digital
1x 80 GB maxtor

Nou nu gaan we het krijgen hier komt mijn "vage" probleempje aan.

Ik zet mijn computertje aan en alles draait perfect, Ik denk ik ga lekker een potje counter-strike spelen, heerlijk denk ik, totdat ik een server gejoined ben, ik zit 2 minuten in de server ben nog niet eens gespawned en vervolgens slaat mn monitor lampje op oranje te knipperen ipv groen, ik denk prima kan gebeuren ik nog een keer opnieuw opstarten, en jahoor precies hetzelfde probleem.

Ik heb toen een nieuwe installatie van half life 2 : css geprobeert en werkte 1x en vervolgens weer het probleem.

Toen dacht ik ok , systeemherstel van een maandje of 2 terug, en toen draaide het nog niet.
ik een format gedaan , alles opnieuw geinstalleert , service pack 2 etc etc, en werkte nog niet.

ik had al een andere videokaart geprobeert en deed precies hetzelfde.

ik hebander geheugen geprobeert , bios updates oude en nieuwe drivers , serversgejoined zonder mods erop. bios resets , alle pci kaarten eruit , andere voeding , andere harddisk , windows xp zonder sp1 ik weet het niet meer........ wie o wie ?

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:17
Andere monitor proberen?

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik heb ongeveer zo'n probleem ook gehad met het mobo Asus A8N-SLI. Maar bij mij leek het net of ie gewoon onder een game naar de slaapstand sprong. De lampje van de monitor werd toen ook oranje. Ik heb toen ook met verschillende dingen zoals voeding en geheugen geprobeerd, zelf bios updat helpte ook niets. Ik heb uiteindelijk nieuw mobo gekregen en geen problemen meer. Veel suc6.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm, met andere games heeft ie dit dus niet...

Verwijderd

Topicstarter
dit raad je nooit, heb een ti4200 probeert en die draait perfect , mn 2de geforce 6800 naar de grootjes dus... endie ati 9600 xt is ook kapot rofl. wist ik niet meer.... maargoed ben eruit dus , weer een rma :/

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:04
Ik had hetzelfde probleem. Ook met een A8V, 2x512MB TwinMOS Speed Premium en een 9800Pro.

Problemen waren opgelost met een nieuw moederboard (nForce 3 chipset). Ik zou het dus niet zomaar op de videokaart afschuiven! De A8V schijnt vaker problemen te hebben met bepaalde videokaarten (voornamelijk de Radeon 9xxx serie).

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:04
weltie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:25:
Ik heb ongeveer zo'n probleem ook gehad met het mobo Asus A8N-SLI. Maar bij mij leek het net of ie gewoon onder een game naar de slaapstand sprong. De lampje van de monitor werd toen ook oranje. Ik heb toen ook met verschillende dingen zoals voeding en geheugen geprobeerd, zelf bios updat helpte ook niets. Ik heb uiteindelijk nieuw mobo gekregen en geen problemen meer. Veel suc6.
Inderdaad, monitor ging in standby. Computer bleef gewoon doorrunnen. Wat voor videokaart heb je?
Pagina: 1