Toon posts:

[3.11] waar kan ik die downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik moet voor school een windows 3.11 syteem in een 2003 server netwerk hangen alleen kan ik nergens deze vinden.
Heeft iemand een link ????? Wie kan mij helpen.
Mvg, Gerrit Boone

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

die kan je niet downloaden.
en als het wel kan is het illegaal, en daar mogen we je niet mee helpen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nergens. Zit nog steeds copyright op

Windows 3.11 in een 2003 netwerk hangen :X
Ik heb nog nooit zo'n domme en nutteloze opdracht gezien :'(

[ Voor 61% gewijzigd door Gunner op 13-12-2005 10:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

No offense maar wat kun je nog leren van 3.11 totaal niet meer interressant. Lijkt me ook dat wanneer je school persee wilt dat je hiermee werkt ze je het ook moeten aanleveren. Verder zijn software requests hier niet gewenst.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30

Cyphax

Moderator LNX
Helaas is dat niet legaal, Microsoft heeft Windows 3.11 niet vrijgegeven ofzo. GoT wil zich van illegale zaken distantieren dus we kunnen je effectief niet helpen.. :)
Overigens is dit niet jouw probleem: als jij Windows 3.11 moet installeren moeten ze het ook zelf leveren lijkt me, stap dus naar de leiding :)

[ Voor 31% gewijzigd door Cyphax op 13-12-2005 10:14 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:22

Aapje

Opel-beun
Helaas heeft microsoft dit nog niet vrijgegeven (teminste zover ik weet)
Dus dit is een harde warez request O-)

Anders posten effe heel veel mensjes tegelijk..

Dos6.22 is btw wel vrijgegeven

[ Voor 28% gewijzigd door Aapje op 13-12-2005 10:13 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:50

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zie de reactie's hierboven. De school zal een licentie moeten hebben. Maar de vraag die ook gesteld kan worden is, "waarom gebruikt men nog Windows 3.11?". Is het niet verstandiger te insvesteren in een wat beter systeem met een nieuwere Windows versie, welk nog gangbaar is.

edit: Wow dat gaat snel met reacties.

[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 13-12-2005 10:16 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

iedereen vind het blijkbaar leuk om te zeggen dat het illegaal is...lekker makkelijke reactie ;)
maargoed ik vrees dat ook ik niks nuttigs mag posten waaar je wat aan hebt :9~

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:13:
Nergens. Zit nog steeds copyright op

Windows 3.11 in een 2003 netwerk hangen :X
Ik heb nog nooit zo'n domme en nutteloze opdracht gezien :'(
Het Windows 3.11 systeem is bedoeld om een robot aan te sturen in ons netwerk, voor het magazijn. Dat project is moeten wij realiseren. ;)

• mrBussy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09-2025
_Dune_ schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:15:
Zie de reactie van mijn bovenbuurman. De school zal een licentie moeten hebben. Maar de vraag die ook gesteld kan worden is, "waarom gebruikt men nog Windows 3.11?". Is het niet verstandiger te insvesteren in een wat beter systeem met een nieuwere Windows versie, welk nog gangbaar is.
Volgens mij is het bij Windows zo dat er een licentie altijd ook geld voor lagere versies. Wel is het zo dat 1 licentie = 1 installatie.

Verder is het zo dat scholen vaak speciale afspraken hebben met grote bedrijven als Microsoft om speciale licenties te regelen. Of onderling afgesproken dat er niet gecontroleerd wordt of zo. IIG denk ik dat de licentiediscussie hier niet echt op zijn plaats is. Wel is het zo dat iemand die Windows 3.11 aanbied illegaal bezig is dus kun je 3.11 natuulijk nergens op het internet vinden O-)

En ik denk dat het ook niet nodig is de nut van het onderzoek te bespreken. Het is school... Daar zijn veel onderzoeken niet nuttig. (<-- Dit is natuurlijk mijn eigen ervaring)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:19:
Het Windows 3.11 systeem is bedoeld om een robot aan te sturen in ons netwerk, voor het magazijn. Dat project is moeten wij realiseren. ;)
Windows 3.11 is nooit gemaakt voor netwerken (behalve de Windows for Workgroups maar dat is ook verre van ideaal). Dat was min of meer gebaseerd op NT3.51, laat staan voor Windows Server 2003.

Blijft mijn opmerking gewoon staan

[ Voor 44% gewijzigd door Gunner op 13-12-2005 10:21 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:22

Aapje

Opel-beun
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:19:
[...]

Dat project klinkt intressanter dan een request voor win3.11
Als je mss iets meer erover los laat, kan je 't mss door hulp van ons op win95/98 gooien?

Lijkt me sterk dat je er echt alleen maar win3.11 voor nodig hebt...
Wat kan win3.11 nmlk nou beter dan win95 O-) :)

LPT aansturen dat kan win95 perfect met Qbasic, en via XP kan dat ook zelfs, dus ik weet niet wat voor aansturing je exact nodig hebt?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande reacties :) Dit is niet de bedoeling op GoT; zie ook je mail :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.