Toon posts:

IIyama 17" TFT ProLite E435S-B groene waas door scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier dus een tft scherm staan, en hij blijft maar raar doen.
Hij geeft nu een groene waas door het scherm, en ik heb van alles geprobeerd maar hij blijft groenig.
Als ik op Auto setup druk, krijgt die tijdens de setup wel de goede kleuren. Maar wanneer de setup af is gelopen, springt die weer naar de groene waas.

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad, en hoe op te lossen?

groetjes,

Suriyanto

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:45

Outerspace

Admin General Chat
Speel eens met je RGB kleuren, en als je een andere kabel hebt gebruik die eens (om te testen).

Wauw, een sig!

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-06 11:37
Heb je misschien je speakers te dicht bij je monitor staan, Ik heb dit namelijk ook eens gehad met een tv. Toen ik centerspeaker van mijn afhaalde was die waas weg.

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 11:29

nIghtorius

Poef!

SCHOP!

Heb dit probleem nu ook met m'n E435S-S (Zelfde model, maar dan Silverkleurig)

de heletijd had ik dit niet. Totdat ik vandaag m'n systeem aanzette.. een vieze dikke gore groene walm over m'n mooie pixeltjes :'(

heb het opgelost door m'n TFT's om te draaien (heb 2 van die dingen, ééntje op DSUB en de andere op DVI).. dat ding wat groenig was zat op de DSUB (kabel was het niet.. getest op de andere).. maar dat ding geeft wel goede kleuren op DVI.

technisch heb ik er geen last meer van. maar het bevalt me niet.. wetenede als ik weer de DSUB aansluit op dat ding dat ie weer goor groenig word.. Valt het op te lossen of word het een garantie kwestie???

-edit:

met +/- indrukken terwjil je de monitor aanzet en dat vervolgens MENU in drukken kom je al een heel eind verder.. (selecteer in dat menu de optie EEPRom Init)

[ Voor 14% gewijzigd door nIghtorius op 09-03-2006 19:55 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)