Goedendag mensen,
Zoals jullie weten ben ik bezig met een nieuwe website te ontwikkelen. Tijdens dit proces let ik heel erg op Semetrische opbouw. validate CSS. Cross-browser compatibialtie. en dergelijke.
Op het moment dat ik mijn CSS geen valideren kreeg ik het volgende :
Hoe is dit op te lossen, want sommige Divs/Containers/Headings wil je gewoon geen background meegeven.
op het moment dat jij een : Background:; inzet pakt hij die ook niet.
Iemand nog slimme tips ?
Zoals jullie weten ben ik bezig met een nieuwe website te ontwikkelen. Tijdens dit proces let ik heel erg op Semetrische opbouw. validate CSS. Cross-browser compatibialtie. en dergelijke.
Op het moment dat ik mijn CSS geen valideren kreeg ik het volgende :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Regel : 15 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : html Regel : 23 (Level : 1) U heeft geen kleur voor uw achtergrondkleur opgegeven : #Main_Container Regel : 33 (Level : 2) Herdefinitie van margin-top : #Header_Container Regel : 42 (Level : 2) Herdefinitie van margin-top : #Header_Container ul Regel : 46 (Level : 2) Herdefinitie van margin-left : #Header_Container ul Regel : 46 (Level : 2) Herdefinitie van margin-right : #Header_Container ul Regel : 46 (Level : 2) Herdefinitie van margin-bottom : #Header_Container ul Regel : 46 (Level : 2) Herdefinitie van margin-top : #Header_Container ul Regel : 63 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : #Header_Container li a Regel : 76 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : #Header_Container li a:hover Regel : 136 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : #Locator li a:hover Regel : 144 (Level : 1) U heeft geen kleur voor uw achtergrondkleur opgegeven : #Content_Container Regel : 152 (Level : 1) U heeft geen kleur voor uw achtergrondkleur opgegeven : #Content_Main Regel : 160 (Level : 1) U heeft geen kleur voor uw achtergrondkleur opgegeven : #Content_Extra Regel : 185 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : A:hover Regel : 190 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : A:link Regel : 195 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : A:active Regel : 200 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : A:visited Regel : 206 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : h1 Regel : 212 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : h2 |
Hoe is dit op te lossen, want sommige Divs/Containers/Headings wil je gewoon geen background meegeven.
op het moment dat jij een : Background:; inzet pakt hij die ook niet.
Iemand nog slimme tips ?