Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Welk MOBO heb je¿
Welke BIOS versie¿
Heb je geen halve multiplayer of WERKEN ze niet¿
Welke BIOS versie¿
Heb je geen halve multiplayer of WERKEN ze niet¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
MSI K7T Pro2, erm.. standaard bios...
ik heb wel halve multipliers maar ze werken niet
ik heb wel halve multipliers maar ze werken niet
Verwijderd
Ik heb ook msi k7t Pro2a en ik kan ook geen halve multipliers!!! 
Ik kan zowieso geen andere multiplier selecteren!!
Ik kan zowieso geen andere multiplier selecteren!!
Je hebt niet goed gekleurd...Dat ie op 800 en 900 boot is gewoon puur toeval. Toen ik mijn TBird 800 fout gekleurd had boote hij wel op 850 en 950, maar niet op 900 en 1000. Nu kan hij op alles tussen 800 en 1100 Mhz draaien (maar doe ik niet vanwege hitte).
Geef mij maar een Warsteiner.
ALs ik me FSB op 126 zet [757 MhZ] zegt de BIOS 700 MhZ, maar MBM, Sandra, WPUID etc zeggen 757 en het IS ook wel gewoon 757. 
Tried that¿
Tried that¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
k
ik use een vulpolood.... volges mij had ik ECHT wel goed gekleurd.....
2X zelfs....
of moet ik dan een ander potlood gebruiken ?
ik use een vulpolood.... volges mij had ik ECHT wel goed gekleurd.....
2X zelfs....
of moet ik dan een ander potlood gebruiken ?
Verwijderd
Dit helpt meestal wel:
ff lijntjes weer uitgummen en opnieuw kleuren, alleen dan wat beter kleuren (iets meer tijd ervoor nemen
) Heb je best kans dat ie dan wel wil.....
ff lijntjes weer uitgummen en opnieuw kleuren, alleen dan wat beter kleuren (iets meer tijd ervoor nemen
Gebruik een normaal HB-potlood. Bredere lijnen is een betere verbinding. (Lagere weerstand)
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Weet je zeker dat de lijntjes ernog GOED opzitten en dat je ze er niet per ongeluk [half] hebt afgeveegd tijdens het hermonteren van de heatsink¿
\o/
Pagina: 1