Toon posts:

Wireless usb ontvanger schakelt zichzelf niet in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met me draadloos internet ontvanger.
Ik heb een Linksys wireless USB onvanger op me pc om te kunnen internetten, als ik me windows opstart is het usb apperaat nog niet door windows herkend. :'(

PAS als ik de usb kabel even eruit en erin doet, wordt die meteen herkend door windows en heb ik meteen verbinding.

iemand een idee?

_/-\o_ :P

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Precies hetzelfde probleem hier. Ben benieuwd of iemand (inmiddels) een oplossing heeft :)

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-03 15:38
Nieuwe drivers? Nieuwe firmware?

Sorry, de glazen bol is ff buiten werking. Welke Linksys wireless ubs ontvanger? Welke Windows versie? Verdere specs? Wat heb je zelf al gevonden / geprobeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Nijn op 08-04-2007 21:16 ]

• Petor
  • Niet online
Nijn schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:15:

Sorry, de glazen bol is ff buiten werking. Welke Linksys wireless ubs ontvanger? Welke Windows versie? Verdere specs? Wat heb je zelf al gevonden / geprobeerd?
De WUSB54GC. Nieuwste firmware (van dit apparaat) is reeds aanwezig.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-03 15:38
Nijn schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:15:

Je zegt dat je de nieuwste firmware erin hebt zitten, maar heb je ook al gewoon je drivers geupdate? Meestal worden deze problemen verholpen door een driver-update danwel een firmware update. (let op, dit zijn 2 verschillende dingen!).

Hoe dan ook, je zult toch echt meer info moeten gaan geven... Zie de quote. Vooral, wat heb je zelf al gedaan? En heeft ie het ooit wel goed gedaan? Evt. op andere Windows versies?

Ik heb even vluchtig gezocht, maar kan eigenlijk met jouw omschrijving niets. In ieder geval geen duidelijke hits op dit probleem.

offtopic:
Als je het niet zeker weet: Een post met 1 regel is niet voldoende

[ Voor 54% gewijzigd door Nijn op 08-04-2007 23:38 ]

• Petor
  • Niet online
Nijn schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:31:
[...]

Je zegt dat je de nieuwste firmware erin hebt zitten, maar heb je ook al gewoon je drivers geupdate? Meestal worden deze problemen verholpen door een driver-update danwel een firmware update. (let op, dit zijn 2 verschillende dingen!).

Hoe dan ook, je zult toch echt meer info moeten gaan geven... Zie de quote. Vooral, wat heb je zelf al gedaan? En heeft ie het ooit wel goed gedaan? Evt. op andere Windows versies?

Ik heb even vluchtig gezocht, maar kan eigenlijk met jouw omschrijving niets. In ieder geval geen duidelijke hits op dit probleem.

offtopic:
Als je het niet zeker weet: Een post met 1 regel is niet voldoende
Ik heb een driverupdate gedaan van Linksys. Firmware, je bedoelt zeker die van mijn moederbord nu daar de USB-poorten op zitten.
Besturingssysteem is Windows XP. Hij heeft het nog nooit in 1x gedaan: steeds USB eruit-erin. Wellicht een idee om morgen even de firmware te updaten en kijken of het probleem daarmee verholpen is :) Voor nu bedankt!
Pagina: 1