Migratie GroupWise => Outlook 2002 of 2003

Pagina: 1
Acties:

• BPG908
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 12:24

BPG908

Ik ben bijna jarig !

Topicstarter
Momenteel ben ik bezig met de planning van een migratie. Ik gebruik van GroupWise 5.5 en in de toekomst zal er gebruik gemaakt gaan worden van Outlook 2002 of 2003

Nu heb ik verschillende migratie toots gevonden, (Quest Groupwise Migrator for Exchange, Transend Migrator 4.1, Microsoft Migration Wissard en nog een aantal)
Is er iemand die toevallig een dergelijk migratie al een keer heeft uitgevoerd en mij kan vertellen welk van deze tools het beste bleken te zijn?
Heel graag zou ik ook weten hoe de permissies op de mailboxen en de permissies die users elkaar onderling hebben gegeven gemigreerd kunnen worden (in GroupWise heet dit “proxy Settings”)

Handmatig overzetten is geen optie daar het om meer dan 1500 accounts gaat. handmatig alles overzetten door de user is wel een optie maar wel de laatste.

Alvast bedankt _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Software Algemeen - in Windows Operating Systems gaat het over Windows enzo - en Groupwise valt daar nog niet onder :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

De migration wizard die bij Exchange meegeleverd wordt kan in ieder geval de proxy settings niet overzetten:
http://www.microsoft.com/...18-a954-9c856d6ea5e6.mspx
Users must also migrate proxy access permissions to the mailboxes manually. In Outlook, proxy access is referred to as delegate access. In Outlook 2003, from the Tools menu, click Options, and then in the Options dialog box, switch to the Delegates tab, where you can click the Add button to configure delegate access. Because Outlook and Exchange 2003 handle delegate access differently than Novell GroupWise does, it is recommended that you train your users to set up delegates and send messages on behalf of another user in Outlook before you perform the migration.
Ik heb verder geen ervaring met die andere tools... Heb je al op hun websites gekeken?