Yo, mensen ik heb net 3 dagen mijn nieuwe pc binnen, met oa een Asus 7800 GTX 256 mb.
Ik heb dus last van artifacts in games.
Ik heb al artifacts in NFSMW, CoD2 en FEAR. mooi klote dus. Ik heb me videokaart nog niet overgeclockt of iets dergelijks. Voor de rest zijn de temperaturen gewoon goed. Komen niet boven de 80 graden uit. en dan draait de fan nog maar op 40% dus ik zou hem nog harder kunnen koelen. Dit heb ik overigens al geprobeerd. met temps van 65-70 nog steeds artifacts.
Weet iemand mss een oplossing. ik heb hem overigens als is een keer ondergeclockt, toen leek ik er geen last van te hebben. ik ga dit iig nog een keer proberen.
Me overige hardware btw :
AMD Athlon 64 3500+ Venice
Asus A8N SLI
GEiL 1 gb dual channel geheugen
400 Watt voeding van Zalman.
btw ik gebruik de nieuwste drivers
Ik heb dus last van artifacts in games.
Ik heb al artifacts in NFSMW, CoD2 en FEAR. mooi klote dus. Ik heb me videokaart nog niet overgeclockt of iets dergelijks. Voor de rest zijn de temperaturen gewoon goed. Komen niet boven de 80 graden uit. en dan draait de fan nog maar op 40% dus ik zou hem nog harder kunnen koelen. Dit heb ik overigens al geprobeerd. met temps van 65-70 nog steeds artifacts.
Weet iemand mss een oplossing. ik heb hem overigens als is een keer ondergeclockt, toen leek ik er geen last van te hebben. ik ga dit iig nog een keer proberen.
Me overige hardware btw :
AMD Athlon 64 3500+ Venice
Asus A8N SLI
GEiL 1 gb dual channel geheugen
400 Watt voeding van Zalman.
btw ik gebruik de nieuwste drivers
[ Voor 3% gewijzigd door bisselke op 12-12-2005 22:40 ]