Toon posts:

EXT1 in beeld bij digitale televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb laatst een Philips breedbeeld gekocht en heb digitale televisie aangeschaft. dit is zoals jullie weten middels de scartkabel op het ext1-kanaal aangesloten.

nu blijft er op mijn philips tv linksboven in beed de hele tijd EXT1 in beeld staan. dit gaat maar niet weg. hoe dit te verhelpen?

ik heb alle menu's al nagelopen maar kan niks vinden. ik weet dat op de oude afstandsbedieningen er een knopje op zat met een +'je op een knop waar je dat mee weg kon halen, maar deze spiksplinternieuwe breedbeeld heeft dat niet.

ben benieuwd wie de oplossing heeft.......

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Je moet dat gewoon ergens in de menu's kunnen instellen, net als het continue weergeven van het kanaalnr.

edit: al kan ik het zelf op m'n 70cm breedbeeld ook niet vinden 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door DJSmiley op 12-12-2005 22:01 ]

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:55:
ben benieuwd wie de oplossing heeft.......
Ik zou meer benieuwd zijn naar wat de oplossing is.. in plaats van wie de oplossing heeft.. ;)
Heb je de handleiding al doorgelezen?

Verwijderd

Topicstarter
ja, al meerdere keren en het menu ook al tig keer doorgelopen.

baal ervan dat het + teken niet meer op de afstandbediening staat, daar lukte het vroeger altijd makkelijk mee..... :/

edit: @DJ Smiley: ben dus toch niet de enige die het niet kan vinden. jij hebt ook digitale televisie?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:04 ]

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Heb je dit ook tijdens een dvd kijken, dus bijv. EXT2? Zo niet, dan moet je dit zeker kunnen aanpassen zodat je EXT1 kan laten verdwijnen in beeld, dat kon idd ook op de wat oudere philips tv's. Probeer het één en ander uit met de AB, want ik weet uit ervaring dat een handleiding niet altijd even compleet is

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:03:
..

edit: @DJ Smiley: ben dus toch niet de enige die het niet kan vinden. jij hebt ook digitale televisie?
Nee, heb geen digitale TV. Maakt op zich ook niet uit, scart = scart. Ik heb t niet continue in beeld staan, maar dat behoort wel te kunnen (En dus ook weer uit te zetten zijn).
Pagina: 1