In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Socket370-P3 = FC-PGA
Socket370-Cel = PPGA
Als het goed is kan een Celeron wel op een FC-PGA slot, maar een Coppermine niet op de PPGA.
dus het is mogelijk om een celeron op een Socket370-P3 moederboard te doen..
waarom noem je het trouwens een socket370-P3, het heet gewoon FC-PGA
correct me if i'm wrong
Socket370-Cel = PPGA
Als het goed is kan een Celeron wel op een FC-PGA slot, maar een Coppermine niet op de PPGA.
dus het is mogelijk om een celeron op een Socket370-P3 moederboard te doen..
waarom noem je het trouwens een socket370-P3, het heet gewoon FC-PGA
correct me if i'm wrong
Bedankt voor de informatie
Ik noemde het de socket370-pIII omdat ik niet wist dat het een FC-PGA heet
Ik noemde het de socket370-pIII omdat ik niet wist dat het een FC-PGA heet
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
En kan een Celereon 2 wel ook op socket 370 ppga plankjes? of heb je dan weer zo`n coppermine compatible plank nodig?
Om een FCPGA Cel II in een PPGA bord te stoppen heb je een FCPGA-PPGA converter nodig. Deze bestaan wel, maar ik heb ze (helaas) nog nergens gezien. Als je ze toevallig tegen komt stuur mij een meeltje ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
hey Chemist
Bij <a href="http://www.pulsarpc.com/prijslijst.htm">Pulsar Computers</a href> hebben ze de Powerleap NEO 370 converter voor 89 piek.
Bij <a href="http://www.pulsarpc.com/prijslijst.htm">Pulsar Computers</a href> hebben ze de Powerleap NEO 370 converter voor 89 piek.
Even gecheckt: er staat PPGA > FCPGA adapter, het lijkt dus alsof het de andere kant op gaat (PPGA op FCPGA mobo) maar dat is raar want dat is niet nodig ..
Als dit is wat ik zoek is het wel prijzig ..
Misschien maar even wachten tot ie 50,- is of zo ....
Als dit is wat ik zoek is het wel prijzig ..
Misschien maar even wachten tot ie 50,- is of zo ....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Die Powerleap convertor is voor een FC-PGA proc op een PPGA bord te zetten.
Chemist, ik denk dat je lang kunt wachten totdat ze goedkoper worden. Convertortjes dalen namelijk niet in prijs. In America kost ie iets van 30 dollar, dus is 89 piek in NL niet eens zo gek...
Chemist, ik denk dat je lang kunt wachten totdat ze goedkoper worden. Convertortjes dalen namelijk niet in prijs. In America kost ie iets van 30 dollar, dus is 89 piek in NL niet eens zo gek...
dit had hier helemaqal niet moeten staan... foutje...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Pagina: 1