Ik heb een zoemend, hoge piepgeluiden als ik met msn ga webcammen. Als ik bv met movie maker van microsoft beeld en geluid tegelijk opneem gaat alles goed. Maar als ik met iemand wil msn met webcam en geluid gaat het totaal mis. Ik heb de pc al opnieuw geformatteerd, andere geluidskaart erin geplaats en een andere webcam geprobeerd. Maar het piepen en zoemen blijft bestaan.
Mijn systeemgegevens zijn:
PIII 450 Mhz
196MB Geheugen
15 Gb HDD
Windows XP Proff. SP2
Logitech Quick Messenger Webcam met ingebouwde mic.
Ik heb msn en drivers van webcam al verwijderd, en heb deze opnieuw geinstalleerd met firewall en virusscanner uit, maar helaas ook gaan resultaat.En geluidsinstellingen van WinXP nagekeken. Ik heb de search en google geprobeerd maar kom maar niet verder. Heeft iemand van jullie dit probleem al eens meegemaakt?
P.s. Ik weet niet zeker of het hier thuis hoort in Overige Hardware.
Mijn systeemgegevens zijn:
PIII 450 Mhz
196MB Geheugen
15 Gb HDD
Windows XP Proff. SP2
Logitech Quick Messenger Webcam met ingebouwde mic.
Ik heb msn en drivers van webcam al verwijderd, en heb deze opnieuw geinstalleerd met firewall en virusscanner uit, maar helaas ook gaan resultaat.En geluidsinstellingen van WinXP nagekeken. Ik heb de search en google geprobeerd maar kom maar niet verder. Heeft iemand van jullie dit probleem al eens meegemaakt?
P.s. Ik weet niet zeker of het hier thuis hoort in Overige Hardware.