Toon posts:

groot probleem met VPN Secure remote install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor mijn werk probeer ik een vpn client op te zetten maar dit lukt voor geen meter

Ik heb winxp sp2. Ik gebruik vpn client secureremote desktop versie R54.

Ik kreeg een aantal rare foutmeldingen en gaf het op. Ik uninstalleerde alles maar nu doet mijn internet niks meer! Ik kan wel pingen op het netwerk hier thuis, maar kom niet op internet. Ik gebruik zonealarm 6.

Wat heb ik geprobeerd:

- zonealarm eraf, geen resultaat.
- bij het installeren van zonealarm gaf ie aan dat iets niet aan kon omdat l2/tp ingeschakeld was. Na lang onderzoek ben ik erachter wat het is, maar weet niet hoe ik dit uit kan zetten.
- mijn tcp van mijn microsoft active sync doet ook niks meer.

Ik vermoed dus dat het komt door dat l2/tp gedoe. mijn vraag hoe los ik dit op? Ik heb wel versatnd van netwerken maar niet van VPN's :( en de support desk is dicht nu

* het schijnt iets te maken te hebben met de gateway lees ik overal, maar hoe kan dit als ik de vpn verwijderd heb??? dan moet toch alles weg zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 21:45 ]

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:51

Johnny E

Dôh !!

Checkpoint wil nog wel eens de tcp ip stack omzeep helpen.
Reset deze eens:

Open een command window en voer het volgende commando in:

netsh int ip reset c:\resetlog.txt <enter>

Herstart dan je computer en kijk of het probleem blijft.
Controleer ook of de Watchdog service en de andere checkpoint services nog gestart zijn.

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Johnny E schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:02:
Checkpoint wil nog wel eens de tcp ip stack omzeep helpen.
Reset deze eens:

Open een command window en voer het volgende commando in:

netsh int ip reset c:\resetlog.txt <enter>

Herstart dan je computer en kijk of het probleem blijft.
Controleer ook of de Watchdog service en de andere checkpoint services nog gestart zijn.
ehm watchdog?? ik heb alles van checkpoint eraf gegooit. (ik ben nu trouwens in de staat om heel windows opnieuw te installeren, ik moet morgen verder werken en dit kan niet zo)

ik probeer nu je 1e tip

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:21 ]

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-04 12:39

sphere

Debian abuser

en ook
code:
1
netsh winsock reset catalog

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Topicstarter
JOHNYY JE BENT MIJN HELD!!!!!! HIJ WERKT WEER!! SUPER :p sorry voor m'n uitlatingen, maar moest ff :P jezus wat ik ben hier blij om.

wat heb ik nu precies gedaan? de ipstack gereset? VPN werkt niet maar dat boeit niet, ik heb eindelijk na 8 uur weer internet! super! tnx

* wat kan je nou precies allemaal dat dat commando?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:50 ]