[Outlook 2003] Agenda items worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 20:58
Ik heb sinds ik Outlook 2003 gebruik problemen met de agenda.
Het is namelijk zo dat als ik op Agenda klik ik de agenda items niet te zien krijg in het kalenderoverzicht.
ik bedoel dit
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gkral/AgendaNietWeergegeven.jpg

Het lijkt dat er geen afspraken gepland zijn maar als ik 10 seconden wacht krijg ik ze wel te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gkral/AgendaWelWeergegeven.jpg.

Dit is maar een klein ongemak maar ik stoor me er wel aan.
Ik heb ook een PDA en telefoon die ik met outlook synchroniseer. Het maakt niet als deze afgekoppeld zijn. Ook heb ik Windows opnieuw moeten installeren door andere problemen. Daarvoor had ik dit probleem ook al. Kent iemand dit probleem?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb precies hetzelfde, maar stoor me er niet aan. Gebruik je de cache-functie van outlook?

Getest, ligt het niet aan. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door BreadFan op 14-12-2005 15:44 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outlook zal nog bezig zijn met het ophalen van de gegevens van de server. Heb je daar al eens de performance-analyzer gedraaid om te kijken of daar wellicht een bottleneck zit? Exchange? Of gebruik je dat helemaal niet? Misschien is dan je pst-file niet helemaal jofel?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 20:58
sanfranjake schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:00:
Outlook zal nog bezig zijn met het ophalen van de gegevens van de server. Heb je daar al eens de performance-analyzer gedraaid om te kijken of daar wellicht een bottleneck zit? Exchange? Of gebruik je dat helemaal niet? Misschien is dan je pst-file niet helemaal jofel?
Ik gebruik Outlook niet in combinatie met een Microsoft exchange server. De perfomance-analyzer kan ik dus niet gebruiken. Ik heb er mijn XS4ALL pop e-mail account in staan. Ik heb ondertussen outlook nog gestart met verschillende commandline switches. Dit heeft ook niet geholpen.