Ik heb in JS een functie die een stukje HTML genereert. Nu wil ik dat deze verschillende HTML maakt voor plaatjes in landscape en plaatjes in portrait vorm.
Nu ben ik al een poosje aan het klunzen, maar het lukt me nog niet.
Onderstaande code werkt wel in de zin dat ie alle foto's weergeeft, maar het vreemde is dat zowel landscape als portrait foto's beiden uitgelijnd worden op 70px van links. Blijkbaar zit er in de if wat scheef, maar ik kom er niet achter wat...
theimg bestaat overigens uit een afbeelding en een link, maar dat had de JS-expert vast al wel door...
Nu ben ik al een poosje aan het klunzen, maar het lukt me nog niet.
Onderstaande code werkt wel in de zin dat ie alle foto's weergeeft, maar het vreemde is dat zowel landscape als portrait foto's beiden uitgelijnd worden op 70px van links. Blijkbaar zit er in de if wat scheef, maar ik kom er niet achter wat...
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function returnimgcode(theimg){ var imghtml="" var imgvar=theimg[0]; if (theimg[1]!="") imghtml='<a href="'+theimg[1]+'" target="'+optlinktarget+'">' if (imgvar.width < imgvar.height) { imghtml+='<DIV style="position: relative; top: 0px; left: 10px;">[img]"'+theimg[0]+'"[/img]</DIV>' } else { imghtml+='<DIV style="position: relative; top: 0px; left: 70px;">[img]"'+theimg[0]+'"[/img]</DIV>' } if (theimg[1]!="") imghtml+='</a>' return imghtml } |
theimg bestaat overigens uit een afbeelding en een link, maar dat had de JS-expert vast al wel door...