[flash->server] XML control connect niet met server

Pagina: 1
Acties:

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een stukje serversoftware geschreven in VB. Als ik een SWF client maak dan connect deze perfect met de server. Op het moment dat ik de swf in een html bestand embed dan komt er totaal geen connectie tot stand.

Zowel de server als het SWF en HTML bestand staan op dezelfde pc. De xml client connect naar 127.0.0.1. Allowdomain lijkt me niet van toepassing. Wat zou het probleem kunnen veroorzaken. Firewall lijkt me niet aangezien hij wel als stand-alone-swf bestand connect.

Search/google levert overigens niks op.

[ Voor 5% gewijzigd door iznogood op 12-12-2005 19:40 ]

Just as Good

• iznogood
  • Niet online
Kick

Just as Good

• iznogood
  • Niet online
Kick2

Just as Good

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 10:43

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Niet alleen moeten de html, de swf en de xml server op dezelfde server staan. Ze moeten ook via de/hetzelfde domeinnaam/ipnumnmer verbinden. Laat jij je swf verbinden met 127.0.0.1, dan moet je je html ook binnengehaald hebben via dat ipnummer.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• iznogood
  • Niet online
Janoz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:28:
Niet alleen moeten de html, de swf en de xml server op dezelfde server staan. Ze moeten ook via de/hetzelfde domeinnaam/ipnumnmer verbinden. Laat jij je swf verbinden met 127.0.0.1, dan moet je je html ook binnengehaald hebben via dat ipnummer.
Dus als ik het goed begrijp via een webserver en niet lokaal het bestand openen? Als ik lokaal het bestand wil openen, wat moet ik dan als host invullen om deze toch te kunnen gebruiken ? Bij een SWF bestand lokaal openen is het namelijk geen probleem.

Just as Good

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 10:43

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je een goede testomgeving wilt gebruiken zul je locaal een webserver moeten draaien. Via deze webserver zul je vervolgens je html pagina aan moeten roepen

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1