Mijn vrouw kreeg vrijdag een mailtje van een bekende, echter wel in het Spaans en blond als ze is heeft ze het geopend. Ineens een partij mail er uit, kwaad was al geschied.
Sinds die tijd is haar pc traag, Norton AV 2005 vindt niets maar ik vind wel de wcupshell.exe in haar startup in msconfig (deze via regedit verwijderd) omdat hij bij het opstarten daar iets over riep (gelukkig niet toegestaan).
Dit bestand uit het c:\windows\system32 verwijderd maar nog is haar Pc traag. Ook kennissen die haar mailtje weer geopend hebben ervaren nu een trage Pc en ook daar staat het bestand op hun c-schijf.
Op Google lees ik wel het eea. maar niet over dit specifieke bestand.
Spybot Search&Destroy vindt verder niets.
Sinds die tijd is haar pc traag, Norton AV 2005 vindt niets maar ik vind wel de wcupshell.exe in haar startup in msconfig (deze via regedit verwijderd) omdat hij bij het opstarten daar iets over riep (gelukkig niet toegestaan).
Dit bestand uit het c:\windows\system32 verwijderd maar nog is haar Pc traag. Ook kennissen die haar mailtje weer geopend hebben ervaren nu een trage Pc en ook daar staat het bestand op hun c-schijf.
Op Google lees ik wel het eea. maar niet over dit specifieke bestand.
Spybot Search&Destroy vindt verder niets.
[ Voor 3% gewijzigd door i2Paq op 12-12-2005 19:25 ]