Toon posts:

html hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jow tweakers,

onlangs heb ik een geheel vernieuwde site in de lucht gebracht voor een bromfiets vereniging, compleet opgemaakt met photoshop/dreaweaver en tabbellen.

de site is te bereiken via: www.bromvliegers.nl

nu had ik enkele vraagjes:

op: http://www.bromvliegers.nl/contact.html

zou ik graag de text vakken van het php formulier netjes uitlijnen, hoe kan ik dit simpel doen?

en op: http://www.bromvliegers.nl/leden.html

gaat er iets fout als ik wil gaan inloggen. Wanneer ik bijvoorbeeld op de "1" klik gaat het mis, wie kan mij vertellen wat er dan fout is aan de code?

Alvast erg bedankt voor jullie tijd, moeite en hulp.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:55:
zou ik graag de text vakken van het php formulier netjes uitlijnen, hoe kan ik dit simpel doen?
Gebruikt CSS en wat divjes enzo, of een tabel :?
en op: http://www.bromvliegers.nl/leden.html

gaat er iets fout als ik wil gaan inloggen. Wanneer ik bijvoorbeeld op de "1" klik gaat het mis, wie kan mij vertellen wat er dan fout is aan de code?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Script van derden leveren wij uiteraard geen support op, mail de maker maar ;) Wellicht komt het omdat het complete script mist? (Voor zover ik kan zien dan). Je roept dus wel srch(<cijfer>) aan, maar waar staat die functie dan :?
Alvast erg bedankt voor jullie tijd, moeite en hulp.
Zelf wat moeite dan kan ook geen kwaad. We zijn geen helpdesk of afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen ;)

Overigens is je code, maar dat komt ook een beetje door Dreamweaver, niet echt leesbaar of netjes. Deze "rommel" debuggen wij web-devvers sowieso al niet graag :P

Overigens adviseer ik je je homepage in je profiel te wijzigen, want die voldoet niet echt aan de policy...

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 12-12-2005 19:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Ja, en

Error: srch is not defined
Source File: http://www.bromvliegers.nl/leden.html
Line: 1

In firefox met webdev bar gevonden in 0.00001sec.

[edit]
Copy past ik nog de verkeerde info ook :)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 19:04 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:12
Eerste vraag:

Door een simpele table met 2 rows en in elke row 2 columns, waardoor je ze dmv de eigenschappen van de columns kan neerzetten waar je wilt :P

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Gezien de huidige status van de HTML code kan je het beste je formstukje in een table zetten. Je krijgt dan zoiets:

contact.php:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<table>
  <tr>
    <td><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">Uw email:</font></td>
    <td><input type="text" name="email"></td>
  </tr><tr>
    <td><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">Onderwerp:</font></td>
    <td><input type="text" name="onderwerp"></td>
  </tr>
</table>

Maar ik wil je er wel even op wijzen dat dit ongelófelijk ranzig, smerig, en fout is.

edit:
Wat cls zegt dus :P .

En met betrekking tot leden.html: zoals Blackspot enigzins cryptisch aangeeft: bij het klikken wordt er een javascript functie aangeroepen (srch()), welke nergens gedefinieerd wordt :) .

[ Voor 82% gewijzigd door JHS op 12-12-2005 19:11 ]

DM!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoi ekzit,

Welkom op GoT, zoals je al een beetje uit de reacties kan halen is dit niet de goede manier om een topic te starten. Om je goed te kunne helpen hebben we een specifieke omschrijving van je probleem nodig. Graag ook met de oplossingen die je zelf hebt geprobeert zodat we precies weten waar je heen wil en welke fout je maakt. Lees ook even de [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] door voor je post.

Ik gooi dit topic dus dicht omdat het een beetje spam is om je website zo te posten en omdat je niet erg specifiek bent wat je probleem betreft. Daarbij heb je geen eigen oplossingen aangedragen. :)

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.