Toon posts:

[TomTom 5] Huidige positie in "mainscreen"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey

Ik vroeg me af of het mogelijk was om in het "mainscreen"(dus het scherm waarin je je kaart + kompas + meters tot afslag enzenz) je huidige positie te laten verschijnen. Nu komt er namelijk onderin dit scherm wel een straat, maar dit is de volgende straat waarnaartoe je dus gaat afslaan zeg maar. Om de huidige positie te zien als straatnaam, moet ik eerst in het menu gaan, en dan zie ik onderaan pas: "Huidige positie: Blabla". Weet iemand dus of het mogelijk is om die huidige positie ook ergens in het mainscreen te laten verschijnen? Ik heb al overal bij "wijzig voorkeuren" gekeken, maar heb alleen "Toon volgende snelweg" gevonden en uitgezet. Maar dat hielp dus niet.

Voor de rest heb ik hier geen sortgelijke topic kunnen vinden, of in de handleiding iets hierover kunnen vinden. Dus is het wel mogelijk?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Even een bumpje :)

• Clumsy Smurf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 17:41
Ik heb er ook al een paar x naar zitten zoeken maar bij mij heeft het tot heden ook nog niks opgeleverd. :?

Dus wie het weet mag het zeggen.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ik vraag me dan weer af waarom je dit wilt !?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
Ehh, waarom niet? Als je bijvoorbeeld aan de telefoon zit en iemand vraagt je waar je nu zit, kan je dat niet even snel zien maar moetje eerst weer naar het menu gaan...

Verwijderd

Heb ik ook gezocht!

Volgens mij niet mogelijk..
Pagina: 1