Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hallo beste tweakers;

Ik ben student, en moet wat letten op de kosten; daarom ben ik opzoek naar een goedkope mp3 speler van 20 gig.

Nu is mijn oog gevallen op de HDD120 van Philips (woensdag 2 dagen in Macro), 189 Euro; 20 gig...

MAAR:

ik draai Windows XP x64; en dat doet een aantal vragen rijzen:
  1. Draait de software goed op x64?
  2. kan ik mijn muziek in een keer kopieren; met behoud van volgorde (om en bij de 1500 files) (zonder playlists; kan evt aangemaakt worden, .m3u); ik vraag dit omdat ik weet dat je software nodig hebt; maar is deze daartoe functioneel?
  3. kan ik deze software mss ergens afhalen; om te testen?
  4. kan iemand; als het bovenstaande niet gaat; even een paar screenies maken
voordat de flames losbarsten over "zoek zelf enzo"; google leverde mij geen enkele screenshot op bij: HDD120 software; en dan afbeeldingen; evenals internet zelf.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 16:28
Ik heb van dit apparaat de eerste versie gehad (die had maar 15 gb). Muziek speelt hij goed af enzo, maar de volgorde van afspeellijsten gooit hij totaal door elkaar.

De standaard software loopt 9 van de 10 keer vast. En de "home-made" oplossingen worden al lang niet meer bijgewerkt!

Als je een mp3 speler met grote hdd wil zou ik voor een ipod gaan. Daar zit ook nog eens serieuze support op. Bij deze mp3 speler hoef je geen updates te verwachten bij de software...

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Hier kun je in ieder geval de software downloaden om te kijken of het werkt.

Maar die HDD120 zou ik niet echt aanraden. Geluidskwaliteit schijnt niet geweldig te zijn en hard- en software zijn niet stabiel. Hoewel ik niet weet of dat inmiddels verbeterd is met firm- of software.

Voor €189 (ik weet niet of die prijs inc. of excl. BTW is) koop je ook een Creative Zen Touch, wat een betere speler is (weliswaar iets groter).

[ Voor 4% gewijzigd door Piggen op 12-12-2005 19:35 ]