[iChat] Probleem met connectie maken richting anderen

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Ik heb een probleem met iSight in combinatie met iChat. iChat AV is de recentste versie welke nu te krijgen is via Apple.com. Wanneer ik mijn iSight aankoppel is er geen enkel probleem. Ik zie via de iSight mijn eigen rothoofd ;) en verder zie ik dat de balk waarin het audio-in is geregeld bewegen.

Echter als ik nu ga chatten met iemand dan nodig ik die gene uit echter er komt altijd een timeout. Nodigt een ander mij uit dan komt er ook een timeout. Dit terwijl alle poorten goed zijn geforward richting mijn IP en de iChat instellingen wat dat betreft ook goed zijn. Voor een video- en audio-chat
is het precies hetzelfde verhaal.

Firewall heb ik al uitgezet maar dat mag niet baten, ook met firewall en portforwarding doet hij het niet.

Systeem:

PowerMac G5 1.8
1.5GB Ram
OSX 10.4.3
iChat 3.1 met iSight 1.03 (recentste versie)

[ Voor 12% gewijzigd door Maximus op 14-12-2005 18:24 . Reden: updated TS ]

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Na 2 dagen mag het :> klein schopje

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Nou, vooruit ;)

maar; weet je écht zeker dat alles goed geregeld is? Welke ports heb je doorgestuurd, en heb je een google-search gedaan of dit overeenkomt met de ervaringen van andere gebruikers?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
chem schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:16:
[...]

Nou, vooruit ;)

maar; weet je écht zeker dat alles goed geregeld is? Welke ports heb je doorgestuurd, en heb je een google-search gedaan of dit overeenkomt met de ervaringen van andere gebruikers?
chem deze poorten heb ik geforward:

5060
5190
5220
5222
5678
16384 t/m 16403

en deze poorten dan allemaal voor mijn lokale netwerk IP.

Verwijderd

wat zegt die connection dokter van iChat?

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Die vertelt mij dat alles in orde is dat is dus ook het rare

Pagina: 1