3Dmark05

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Joppnl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 11:17
Goeden,

beetje andere vraag dan anders misschien maar wellicht weet iemand hier het antwoord.

Op mijn nwe systeem staat een benchmark: 3Dbenchmark05 van Futuremark.

Als je de test draait dan zie je op een gegeven moment ik denk een gedeelte van een spel: een heteluchtballon met kanonnen in de mand die ie afschiet en op een gegeven moment komt er een soort walvis uit het water omhoog gesprongen.

Deze graphics zijn echt supergaaf en nou vraag ik me af of het een game is :9 of dat het alleen een teststukje is |:( en wat dan evt de titel van die game is. Thnx alvast,

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is alleen een stukje om je systeem te testen, het is dus zeker geen game.

• Joppnl
Jammer zeg!

ik lees trouwens ondertussen dat die test "canyon flight" heet maar kan idd (nog) niet vinden of het een game is.

Omdat ik graag de grafische mogelijkheden van mijn kaart wil zien in een game, welke game kunnen jullie me aanraden, ik hou absoluut niet van schieten etc, tenzij het in een soort van fantasy wereld is (zoals bij dit stukje in 3Dmark05).

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 06:38
Age of Empires 3 niks?!.. of X3

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-06 16:31
Jopp schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:43:
Jammer zeg!

ik lees trouwens ondertussen dat die test "canyon flight" heet maar kan idd (nog) niet vinden of het een game is.

Omdat ik graag de grafische mogelijkheden van mijn kaart wil zien in een game, welke game kunnen jullie me aanraden, ik hou absoluut niet van schieten etc, tenzij het in een soort van fantasy wereld is (zoals bij dit stukje in 3Dmark05).
Dit lijkt me niet echt een goede vraag voor dit (sub) forum, vraag dat maar lekker in het games gedeelte.

Zoiezo handig om je specs er dan ff bij te zetten eh, maar als je beetje 'fantasy' achtig wereldje wilt en met mooie gfx, wacht dan ff op elder scrolls 4 oblivion ;).

[ Voor 3% gewijzigd door goeiemorguh op 12-12-2005 17:55 ]

|| Specs || SuperPI 1m

• Joppnl
goeiemorguh schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:48:
[...]

Dit lijkt me niet echt een goede vraag voor dit (sub) forum, vraag dat maar lekker in het games gedeelte.

Zoiezo handig om je specs er dan ff bij te zetten eh, maar als je beetje 'fantasy' achtig wereldje wilt en met mooie gfx, wacht dan ff op elder scrolls 4 oblivion ;).
OK, idd, hoort hier niet thuis maar goed, kwam er ivm die 3D mark, in ieder geval bedankt!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De orginele vraag is beantwoord, en de vervolgvraag kan je idd (met wat meer informatie) in Spielerij - Games & Discussies plaatsen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.