[NFS:MW] Haperingen tijdens spelen*

Pagina: 1
Acties:

• Zoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 12:34
HoiHoi,

Ik heb iets met dit spel, spoort gewoon echt niet, ik zal eerst mn specs ff geven van me PC.

Asus P5ND2 SLi Deluxe
Intel Pentium 4 650, 3.4GHz
2x 1024MB Kingston 533MHz DDR2
Asus GeForce 7800GTX 256MB GDDR3
4x WD Raptor 10.000RPM 8MB Cache, 36GB (SATA Raid 0)
2x Maxtor DiaomondMax 10 160GB Sata + SiliconImage PCI Sata Controller
DVD fikkertje
DVD spelertje
620Watt Voeding (vaag chinees merk, maar wel goed)

Scoor 7200 punten op 3DMark05
en gemiddelde FPS in NFSMW zit rond de 50 (met settings op hoogst)

Wat nou dus mijn probleem is, dit spel stotterd af en toe gewoon! Zwaar irritant, want je maakt er stuurfouten door. Dus ik mijn settings op zn laagst gezet, haal ik een FPS tegen de 100 (denk dat t spel niet hoger gaat) maar nog steeds die stotteringen! niet normaal!

Dus ik lees op Tweakguides.com dat DualCore en Hyperthreading slecht ondersteund wordt door t spel, probeer dus hun suggestie om het spel maar 1 thread te laten gebruiken ... maakt geen verschil. Heb zelfs geprobeerd me HT uit te zetten in me Bios, maakt ook geen verschil.

Echt zwaar frustrerend, heb toch best wel een High-End PC, en dit spel draait gewoon niet zoals het moet!

Heeft iemand nog suggesties voor mij??

Dank

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat draait er allemaal op de achtergrond? Soms heb ik deze stotteringen ook, maar dan moet NFS gewoon even een nieuw deel van de wereld inladen, aangezien niet de gehele wereld in je geheugen past. Afhankelijk van hoevaak natuurlijk deze "stotteringen" voorkomen kan het dus ook wel eens zo zijn dat het normaal gedrag is van NFS :) Natuurlijk wel lastig, maar zorg er in elk geval voor dat je niet heel veel spul op de achtergrond hebt draaien (iig zware programma's).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Zoop
ik heb niks draaien op achtergrond ...

en eens zeg iedere 3 a 4 seconde stotter, vink beetje veel

• SierdW
  • Laatst online: 23-09 12:48
Offtopic: Wat een specs _/-\o_

• Zoop
thanx ... moet nog een extra 7800gtx bij oor :P dan issie een eind af

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoop schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:18:
ik heb niks draaien op achtergrond ...

en eens zeg iedere 3 a 4 seconde stotter, vink beetje veel
Iedere 3 a 4 seconden is toch echt veel te veel. Gechecked op spyware ed.? Met die specs zou dat echt niet mogen natuurlijk. En van level laden kan ook geen sprake zijn op zo'n frequentie. Anders eens een schijfdefragmentatie op de harde schijf uitvoeren waarvan NFSMW vandaan moet komen? :)

Verder heb ik eigenlijk geen idee.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Ik heb dat probleem sinds een paar dagen ook, alleen begint het bij mij maar pas na +/- kwartierke spelen. Vanaf dan begint die ook zo gek te doen. Als ik dan spel afsluit en weer opnieuw start kan ik weer kwartiertje vlekkeloos verder.

Maar men PC zit vol met spyware en ga morgen eens alles backuppen en opnieuw windows xp erover.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 15:41

mokumouse

LOLstoel User

je bent niet de enige:

Performance probleem NFS Most Wanted

search is echt een mooi iets ;)

Blaat...

Pagina: 1