ISO niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 19:51
Probeer nu al enkele dagen een ISO bestand op dvd te branden, maar dit gaat maar niet lukken! Wanneer ik via NERO 6, BURN image de iso selecteer, gaat alles goed en krijg verder ook geen foutmeldingen. Wanneer ik de DVD weer terug doe in de dvd-speler, ziet hij hem aan voor een lege cd. Kijk ik dan via NERO, DVD info, geeft ie wel aan dat er een ISO bestand op staat, maar dus ook niet is uitgepakt.

Enig idee wat ik verkeerd doe?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Installeerd Daemon tools eens, of Alcohol 120%, mount de iso en kijk of je hem zo kan lezen. Zo ja, dan branden vanuit de ISO. Blijkbaar gaat er wat fout.

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 12-12-2005 17:11 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Download eens Alcohol 120% of Deamon Tools, en kijk of je daarmee de image kunt mounten. Dan weet je iig zeker of het niet aan de image zelf ligt.

edit:
Ik typ te traag...

[ Voor 11% gewijzigd door .daan op 12-12-2005 17:12 ]

public void ik()

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 19:51
Microkid schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:10:
Installeerd Daemon tools eens, of Alcohol 120%, mount de iso en kijk of je hem zo kan lezen. Zo ja, dan branden vanuit de ISO. Blijkbaar gaat er wat fout.
Heb alcohol 120% gedownload, alleen nu kan ik 'deze computer' de virtuele schijf niet zien, terwijl hij wel gewoon in apparaatbeheer zichtbaar is en geen foutmeldingen geeft, ook alcohol 120% ziet de virtuele schijf niet

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ehrm, volgens mij is een makkelijkere manier om de ISO te openen met een programma als MagicISO of WinRAR om te zien of hij werkt.

Heb je in nero wel Branden aan gezet, misschien is hij alleen aan het 'Simuleren'. :)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Sjors81 schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:10:
Probeer nu al enkele dagen een ISO bestand op dvd te branden, maar dit gaat maar niet lukken! Wanneer ik via NERO 6, BURN image de iso selecteer, gaat alles goed en krijg verder ook geen foutmeldingen. Wanneer ik de DVD weer terug doe in de dvd-speler, ziet hij hem aan voor een lege cd. Kijk ik dan via NERO, DVD info, geeft ie wel aan dat er een ISO bestand op staat, maar dus ook niet is uitgepakt.

Enig idee wat ik verkeerd doe?
Je schrijft een ISO welke een DVD geeft met een ISO op...

En wat als je die ISO copieert en op zijn beurt wegschrijft ?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Sjors81 schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:40:
[...]

Heb alcohol 120% gedownload, alleen nu kan ik 'deze computer' de virtuele schijf niet zien, terwijl hij wel gewoon in apparaatbeheer zichtbaar is en geen foutmeldingen geeft, ook alcohol 120% ziet de virtuele schijf niet
Als Alcohol zelf de virtuele schijf niet ziet...heb je hem waarschijnlijk nog niet aangemaakt denk ik. Is dit wel het geval, probeer eens te rebooten bijvoorbeeld. Kan ook wel eens helpen.

public void ik()

Pagina: 1