Vandaag had ik me Wintools gedownload, het zou de performance van de PC kunnen verbeteren. Ik wat gescant en hij vond nogal wat, waaronder een hoop registry van programma's die ik allang niet meer had.
Maar wat blijkt nu? Ik kan helemaal geen programma's meer openen (firefox per toeval toch kunnen openen, don't ask how). Steeds als ik een probeer te openen krijg ik de melding;
Bij het opstarten van de PC (en aanmelden van een account dus) wordt er ook geen Norton Protection Center meer geopent rechtsonder op de taakbalk.
Ook kan ik in configuratiescherm geen dingen openen, want deze kan ik ook niet vinden in de lijst die ik dan kan kiezen.
Heb ik met Wintools een belangrijk bestand verwijdert? Of een belangrijke registry of iets dergelijks?
Ik gebruik Windows XP Home Edition Service Pack II op een P4 3ghz en 1024 mb geheugen.
Screens kunnen maken met Photoshop (Paint doet het niet);

Systeem herstel kan ook niet geopent worden.
Wat moet ik doen?
Maar wat blijkt nu? Ik kan helemaal geen programma's meer openen (firefox per toeval toch kunnen openen, don't ask how). Steeds als ik een probeer te openen krijg ik de melding;
Ik kies steeds voor het laatste (het eerste vind hij niet), en dan kan ik een programma kiezen, maar dan kan ik vervolgens niet aanvinken dat ik dit programma steeds voor dit bestand wil gebruiken.Windows kan het volgende bestand niet openen:
Bestand: naam van bestand
Om dit bestand te kunnen openen, moet bekend zijn met welk programma dit bestand gemaakt is. Windows kan dit on-line zoeken, maar u kunt ook zelf een programma op de computer selecteren.
Wat wilt u doen?
- Het bijbehorende programma via het web opsporen
- Het programma in een lijst selecteren
Bij het opstarten van de PC (en aanmelden van een account dus) wordt er ook geen Norton Protection Center meer geopent rechtsonder op de taakbalk.
Ook kan ik in configuratiescherm geen dingen openen, want deze kan ik ook niet vinden in de lijst die ik dan kan kiezen.
Heb ik met Wintools een belangrijk bestand verwijdert? Of een belangrijke registry of iets dergelijks?
Ik gebruik Windows XP Home Edition Service Pack II op een P4 3ghz en 1024 mb geheugen.
Screens kunnen maken met Photoshop (Paint doet het niet);

Systeem herstel kan ook niet geopent worden.
Wat moet ik doen?