Hey,
Ik heb een uitdaging met het installeren/gebruiken van plugins bij Squirelmail.
Wat is de uitdaging:
Ik host mijn website bij Lycos web-hosting. Ik heb Squirelmail geinstallerd met OneClickSite. Op deze manier mikt Lycos alle bestanden er voor jou op, en is het lekker makkelijk om te updaten. Tot zoveer geen probleem.
Plugins die ik installeer werken behalve als ze een nieuw blok toevoegen onder opties. (Hiermee bedoel ik een blok zoals je standaard "mapvoorkeuren" hebt) Als ik nu op een nieuw blok klik krijg ik de melding: "U heeft een geldige gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor deze pagina!" (ik ben toch echt ingelogt want ik kan gewoon mijn mail lezen.
)
Overige gegevens:
Squirrelmail: 1.4.5
Plugins:
Wat waren mijn acties:
Ik zie zelf nog wel een ding wat ik zou kunnen proberen. Dat is om Squirel mail te verwijderen en deze met het handtje te installeren.. Al zie ik niet echt wat dit zou veranderen. En wil ik dit natuurlijk zo lang mogelijk uitstellen
Ik heb een uitdaging met het installeren/gebruiken van plugins bij Squirelmail.
Wat is de uitdaging:
Ik host mijn website bij Lycos web-hosting. Ik heb Squirelmail geinstallerd met OneClickSite. Op deze manier mikt Lycos alle bestanden er voor jou op, en is het lekker makkelijk om te updaten. Tot zoveer geen probleem.
Plugins die ik installeer werken behalve als ze een nieuw blok toevoegen onder opties. (Hiermee bedoel ik een blok zoals je standaard "mapvoorkeuren" hebt) Als ik nu op een nieuw blok klik krijg ik de melding: "U heeft een geldige gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor deze pagina!" (ik ben toch echt ingelogt want ik kan gewoon mijn mail lezen.
Overige gegevens:
Squirrelmail: 1.4.5
Plugins:
- unsafe_image_rules
- translate
- administrator
- spamCop
- folder_sizes (deze werkt wel om dat deze geen nieuw blok aan het opties gebeuren toevoegt
)
Wat waren mijn acties:
- Meerdere plugins geprobeerd (om uitte sluiten dat het aan een spesifieke plug in lag)
- Squirelmail FAQ's, Website, Documentatie doorgeploegd.
- Gezocht op google en in googles discussiegroepen.
- Rechten op de map van de plugin gewijzicht naar 777 ook dit mocht niet baten. Wat mij ook vreemd had geleken omdat het zich alleen voordoet als de plug in een optie blok toevoegt.
- Me geregistreerd op de Squirrelmail-Plugin mailing list.. en de vraag gesteeld... (inmiddels ongeveer 1,5 weken terug, komt geen reactie op, terwijl op andere meldingen dezelfde dag nog wordt gereageerd
) - Got toch nog maar eens goed door gespit.
- Beetje in de Source van SquirrelMail gekeken. Maar hier zie ik niets vreemds in. En het lijkt me ook niet echt logisch als het hier aanlicht want dan het internet er vol mee moeten staan.
- Nu dan hier de vraag gesteld.
Ik zie zelf nog wel een ding wat ik zou kunnen proberen. Dat is om Squirel mail te verwijderen en deze met het handtje te installeren.. Al zie ik niet echt wat dit zou veranderen. En wil ik dit natuurlijk zo lang mogelijk uitstellen