9600 pro atlantis doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoi,
ik heb een 9600 pro atlantis beeldkaart die ik heb proberen te overklokken met river tuner en tijdens het geheugen overklokken gaf de kaart opeens vreemd beeld, ik heb de driver opnieuw geinstalleerd maar hij blijft gek beeld geven, is hij nu kapot?:( dat zou kut zijn,
ik hoop dat jullie een oplossing hebben
alvast bedankt

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Wat versta je onder vreemd beeld? Krijg je blokjes te zien, een schaakbord effect zeg maar? Of strepen, what?!?

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 08:45
Heb je, behalve een herinstallatie van drivers, ook de GPU en mem- snelheden weer teruggezet met Riva-tuner?

Controleer ff (met riva-tuner dus... duh) of de snelheden wel op stock staan...

[ Voor 28% gewijzigd door lammert op 12-12-2005 16:57 ]

• A.Kebab
  • Niet online
hij werkt weer, pfieuw
ik wil hem toch eigenlijk wel overklokken, hoe kan ik het na deze roekeloze actie wat veiliger doen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarschijnlijk heb je gewoon last van artifacts. De boel even terugklokken dus.
Edit: Je moet kleine stapjes proberen, niet meteen je speeds omhoog gooien.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 12-12-2005 16:58 ]

• A.Kebab
  • Niet online
ja ik had het langzaam gedaan bij de gpu maar bij het geheugen liep het opeens mis

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:58

Krizzie

Progressive Music \o/

Rare vlekken in beeld is je geheugen te ver, hang ups is meestal de core te ver :)

Je kunt het beste testen met 3dmark ofzo, gewoon steeds 5 mhz erbij en kijken of het goed werkt.
Zodra je fouten krijgt ga je 1 Mhz terug en probeer je het opnieuw, en zo ga je verder.
Het slimste is om je ram en core appart te testen anders dan weet je dadelijk niet welke nou niet meer verder wil :)

Geluidswolk

Pagina: 1