Ik heb een beetje rondgezocht op das internetz, maar goede strategien (zoals je die voor starcraft bijvoorbeeld wel vindt) zijn eigenlijk niet te vinden. Meestal is het van het niveau "stop een schietert in je IFV" en dat soort shit.
Dusseh wat voor geniale grappen en grollen werken voor jou goed in Red Alert 2?
De chrono's doen het bij mij altijd "verassend" goed, in groepjes van 6 of meer, om even een gebouw weg te halen dat achter in een basis staat, altijd slecht bewaakt. Grote groepen rocketeers zijn altijd irri voor ore bakken, net als een stuk of 10-20 allied infantry gasten die je effe dropt naast ore karretjes, die ook lekker gaan bij 8 koreaanse luchtvrienden trouwens.
Maar goed dat hadden jullie zelf ook allemaal wel bedacht natuurlijk... Nog wat nuttige tips?
(RA2 Tactics is trouwens ook al aardig, maar we kunne vast beter tog?
)
Dusseh wat voor geniale grappen en grollen werken voor jou goed in Red Alert 2?
De chrono's doen het bij mij altijd "verassend" goed, in groepjes van 6 of meer, om even een gebouw weg te halen dat achter in een basis staat, altijd slecht bewaakt. Grote groepen rocketeers zijn altijd irri voor ore bakken, net als een stuk of 10-20 allied infantry gasten die je effe dropt naast ore karretjes, die ook lekker gaan bij 8 koreaanse luchtvrienden trouwens.
Maar goed dat hadden jullie zelf ook allemaal wel bedacht natuurlijk... Nog wat nuttige tips?
(RA2 Tactics is trouwens ook al aardig, maar we kunne vast beter tog?