Toon posts:

Progje voor playlist direct van cd te lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een programma die het mogelijk maakt om een mp3/cd die volstaat met nummers te scannen naart een playlist die je dan meteen kan uitprinten. Dus zonder gedoe of zelf iets te hoeven doen. ik heb het ooit gehad maar ben de naam kwijt. Please help a DJ out!!

Dank!

Kan iemand mij helpen??!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 01:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Begrijp ik het goed en staat de playlist ook op de CD of wil je een eigen playlist creeeren adv alle nummers op de CD?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Where is it?

ARME AOW’er

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zet gerust de link erbij zodat je bericht nog enige waarde heeft voor de topicstarter

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Spider.007 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:04:
[...]
Zet gerust de link erbij zodat je bericht nog enige waarde heeft voor de topicstarter
Die waarde heeft het misschien toch wel. :)

Bedankt voor de link, kan ik stoppen met zoeken.

ARME AOW’er

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Zonder te weten dat Where Is It een programma is, is het inderdaad lastig te bedenken dat het geen retorische vraag of een kick is, maar een antwoord ;)

Voor de hobbyisten onder ons: dir /on /b /s *.mp3 > c:\playlijst.m3u en je bent er ook. Die nog eventueel uitprinten op de volgende regel in je batchfile die je ergens in je PATH zet.

Maar floris71, check de volgende keer dus eerst even iets als http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart

Dan vindt je al veel ;)

[ Voor 39% gewijzigd door F_J_K op 21-12-2005 19:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
dank iedereen! Het is gelukt met gebruik van de dir /b in mijn cmd raampje :D.

Topic mag van mij dicht!

Beste wensen allemaal!

Draaien was helemaal af!!
Pagina: 1