"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
[ Voor 8% gewijzigd door Nono_home op 12-12-2005 16:14 ]
Het is iig geen feature dat ie maar zo kort op de batterij kan
Waarom? Omdat het kan!!
Nee, het is een reden om met de telefoon terug naar de winkel te gaan.Lolhozer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:16:
Wel eerst, zoals beschreven in de handleiding, de telefoon volledig opgeladen.
Het is iig geen feature dat ie maar zo kort op de batterij kan, dus wat dat betreft geen reden om een nokia aan te schaffen
Dat de batterij het maar zó kort doet is abnormaal, er moet wel iets mis zijn met de batterij.
yep done, we zullen er maar eens mee teruggaan idd...Lolhozer schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:16:
Wel eerst, zoals beschreven in de handleiding, de telefoon volledig opgeladen.
Het is iig geen feature dat ie maar zo kort op de batterij kan, dus wat dat betreft geen reden om een nokia aan te schaffen
whoei cooljorngrisel schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:42:
batterij 24 uur in de diepvries leggen.. (dan reset tie zichzelf eigenlijk..) dan is ie weer als nieuw..
oow als ie nieuw is weet ik niet of het helpt..., maar ut is zowieso te proberen..Nono_home schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:49:
[...]
whoei coolmaar het ding is nieuw moet dan toch nog gewoon goed zijn dacht ik, anyhow het is te proberen....
Verpak em dan wel ergens in, want als er ijs oid opkomt, en het smelt als je em er uit haalt dan heb je een vochtige batterij en geen garantie meer.Nono_home schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:49:
[...]
whoei coolmaar het ding is nieuw moet dan toch nog gewoon goed zijn dacht ik, anyhow het is te proberen....
En volgens mij mag je Lithium-ion batterijen helemaal nbiet in de vriezer leggen, gaan ze helemaal naar de klote.
Waarom? Omdat het kan!!
Dat weet ik wel zeker...DaannO schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:27:
Misschien had dit beter hier gekund: Samsung E760
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
![]()