IK heb een probleem, als ik op teamspeak 2 rc 2 in een channel zit met een paar vrienden dan kunnen zij mij wel horen praten maar ik hoor verders niets als zij praten(groen lampje brand).
Maar ook als ik een server join/leav etc hoor ik anders een geluid maar nu ook niet meer. Ik weet ckr dat het niet aan volume opties ligt (teamspeak/confuguratie opties). En mijn boxen staan aan zonder problemen en hoor gewoon alles als ik aan het gamen ben.
Het lijkt wel of mijn pc teamspeak heeft gebanned om geluid te maken .
En ik heb teampseak ook gedeinstaleerd en opnieuw erop gezet maar nog steeds geen geluiden van teampseak......
Ik heb geen zin om ventrillo of skype te gebruiken want dan moeten mijn vrienden dat weer downloaden etc...
S.M.T (save.my.teamspeak)
Ik vraag dus hoe kan ik dit probleem verhelpen.
Maar ook als ik een server join/leav etc hoor ik anders een geluid maar nu ook niet meer. Ik weet ckr dat het niet aan volume opties ligt (teamspeak/confuguratie opties). En mijn boxen staan aan zonder problemen en hoor gewoon alles als ik aan het gamen ben.
Het lijkt wel of mijn pc teamspeak heeft gebanned om geluid te maken .
En ik heb teampseak ook gedeinstaleerd en opnieuw erop gezet maar nog steeds geen geluiden van teampseak......
Ik heb geen zin om ventrillo of skype te gebruiken want dan moeten mijn vrienden dat weer downloaden etc...
S.M.T (save.my.teamspeak)
Ik vraag dus hoe kan ik dit probleem verhelpen.