Toon posts:

[Outlook 2000] Automatisch beantwoorden d.m.v. een knop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat enige tijd gezocht naar een mogelijk om in Office 2000 een button te maken die op basis van een sjabloon het mailtje beantwoord.

Het zou denk ik via een Macro kunnen, maar helaas heb ik geen VB kennis.

Weten jullie misschien een manier hoe ik een knop/button kan maken in Office 2000 die een specifiek e-mailtje beantwoord op basis van bijv. een sjabloon of een stukje tekst.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Wat wel zou kunnen, maar geen oplossing is via Wizard regels of "Out of Office" programma.
Maar voor de rest kan ik bij MS KB niks vinden en met google blijf ik maar weer terecht komen op Wizard regels.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

tsja, dan zul je toch met vba aan de slag moeten. Als je 'outlook macros' googled vind je genoeg voorbeeldmacro's die wel aan te passen zijn. M.a.w. als je dit wilt zul je of iemand lief aan moeten kijken of met een boekje in de hand en wat voorbeeldmacro's je verdiepen in de wonderbaarlijke geheimen van VBA. Als je eenmaal zover bent is er genoeg animo om je daarbij verder te helpen, maar zo is het een scriptrequest en dat zien we liever niet.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bedoeling was zowieso geen script request. Mijn vraag was/is of er ook nog andere manieren zijn in Outlook die ik misschien over het hoofd zie.

Maar tis duidelijk, ik zal op zoek gaan naar iemand met VBA kennis.