ik wil in Word blijven!

Pagina: 1
Acties:

• PieterJ62
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05-2021
Volgens mij was het op mijn pc ooit anders ... :/

als ik in Word zit, en meerdere docs open heb, en ik sluit er 1 af, dan springt mijn pc naar een ander programma dat ook openstaat.

Ik wil eigenlijk gewoon dat ik - als ik 1 doc afsluit - gewoon in Word blijf en in een ander al geopend document terecht kom.

Het lijkt wel of er verschillende versies van Word geopend worden, voor elk document 1 Word-versie. Dat is toch niet zo hoop ik?

Iemand een idee of je dat met een instelling kunt veranderen?

Zenkz,

Pieter.

Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP

Verwijderd

Euh welke Office, want Office 2003 doet dit gewoon 8)7

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 22:17

TeeDee

CQB 241

Klik eens een het kruisje onder het "programma sluit" kruisje aan?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bb4beef9702e88da918ad54c9f9c4463/full.gif

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zit te hikken tegen het verschil tussen een MDI en een SDI? Zet het eens om, dan heb je dit ook niet meer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

om even F_J_K te verduidelijken : schakelen tss mdi (alle documenten in 1 venster) en sdi (1 venster per document) doe je in extra->opties->weergave->weegeven->vensters op de taakbalk.

• PieterJ62
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05-2021
[b] om even F_J_K te verduidelijken : schakelen tss mdi (alle documenten in 1 venster) en sdi (1 venster per document) doe je in extra->opties->weergave->weegeven->vensters op de taakbalk.
DAT is inderdaad de oplossing. Dank je zeer! Helemaal gelukkig! :)

Dell Dimension 9150 | Intel Pent.-IV 3,4 GHz | 3070 MB mem | 400 GB hd | GeForce 8600 GTS | Vista HP

Pagina: 1