Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Nummer 1 is wel ok trouwens, rest iets te donker naar mijn smaak. Bv. nummer 5 lijkt erge last te hebben van ruis, maar dat zal de ondergrond waarschijnlijk zijn.
Maar was dit een opdracht oid?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
|>
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
@HerbyNL mja, de laatste 5 waren eigenlijk vooral experimentjes met verschillende bewerkingen (niet voor niets [testcase]
@Simon: ze horen ook onderbelicht te zijn, helaas is het got forum geen goede plek om donkere foto's te laten zien, in de serie hebben ze zwarte achtergronden, die is hier eraf geknipt om in de 600pix te passen
@Frogmen: het zijn ontzettend roestende bouten, dus de glans van het staal is er niet te vinden, met elke belichting
Je hebt op zich wel gelijk dat ze op een helemaal zwarte achtergrond beter zullen lijken, maar echte topfoto's zullen het niet worden. Je concept is wel leuk bedacht, maar iets te extreem uitgevoerd vind ik.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Verwijderd
#9 overbelicht naar mijn smaak.
#10 mooi!
#11 jammer dat de verticale bout niet goed erop staat en de bovenkant onderbelicht is.
#12 ^^ maar dan weer overlbelicht voor de bout die ligt.
#13 mooi gelukt
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
De ondergrond is mooi maar omdat het kleine tegels zijn 'hokt' het heel snel. Ik heb het gevoel dat je onderwerp groter is dan het hokje waar het inligt. Dit geeft mij een rusteloos gevoel, terwijl roest rust kan uitstalen.
Heb je de mogelijkheid voor een dergelijke ondergrond maar dan een grotere tegel? De structuur van een tegel met dit licht vind ik heel mooi.
Of wat speelser de compositie maken. Bijvoorbeeld alles laten vallen en dan maar zien hoe het neerkomt. Spijkers vallen nooit haaks...
Heb ik zelf wel eens meegespeelt, kan heel verrassend zijn. Je moet er wel een middagje voor uittrekken
toen ik de titel las dacht ik: "hoe ziet dat er uit?"
[ Voor 6% gewijzigd door baslab op 13-12-2005 09:37 ]
... gebruikt fototoestel om foto's te maken ...