Toon posts:

[2K] Automatisch starten draadloze netwerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik heb hier enkele pc's die wireless verbonden zijn met onze Windows 2003 server. Deze toestellen hebben elk W2000. Voor de draadloze verbinding hebben ze een Belkin Wireless utility.

Het volgende probleem stelt zich:
- opstarten met administrator accounts == perfect draadloos netwerk, automatisch connectie
- opstarten met gebruiker;hoofdgebruiker account== wil geen radio inschakelen en geen automatisch draadloos netwerk?
- inloggen met domeingebruikers idem, eens opgestart geen mogelijkheid meer om nog te surfen of netwerktoepassingen.

Ik kan op google, microsoft, tweakers, geen duidelijk antwoord vinden op dit probleem. Heeft soms iemand dit al voorgehad en hoe kan je het verhelpen?

Ik probeerde al:
- eigenaar worden van Belkin Software, machtigingen instellen FC op die map
- automatisch starten van enkele netwerkservices

Allen geen result? Heeft iemand enige suggestie?

met dank
Bart

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kijk even met filemon en regmon van Sysinternals welke bestanden en regkeys moeten kunnen worden gelezen door in te stellen dat je alleen errors ziet. Enkel de directory hoeft niet genoeg te zijn,

Werkt het trouwens wel met runas? Dan kan je daar avt. een permanente van maken, al is dat natuurlijk een omweg.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Beide programma's laten draaien, erachter gekomen dat vooral

bcmwltry.exe
services.exe

Draaien, op het eerste rechten ingesteld voor authorized users (domeingebruikers) het tweede wordt automatisch gestart door win NT system zelf.

De draadloze verbinding wil nog altijd niet reageren bij opstarten gebruiker of domeinuser.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

En runas?

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2005 14:03 . Reden: :X ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werk je met runas? Daar heb ik geen flauw benul van waar ik dat kan instellen

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die dit probleem met Belkin ook nog hebben:
Dit is de oplossing, installeer de nieuwe drivers van Belkin:

We zijn dit probleem een paar keer vaker tegengekomen; het is opgelost in een latere versie van de stuurprogramma's voor de kaart. Deze is nog niet officiel door onze Quality Assurance goedgekeurd en staat dus nog niet op de Belkin website, maar in onze tests werkt het prima. De software is te vinden op onze onofficiele Tech Support FTP site op:

ftp://supportbelkin.no-ip.org/networking/F5D7000_7001/

Deze site is niet gegarandeerd altijd beschikbaar omdat ze werkt via onze test-lijn. Als u geen verbinding krijgt, probeer het dan later opnieuw.

mvg Bart

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 21:02 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

offtopic:
Oeh, ik had je vervolgvraag toendertijd gemist. Dank voor de update. Kan nuttig zijn voor aderen met deze vraag :)

Pagina: 1