[XP] Activering, 3 uur later.. nog een keer.

Pagina: 1
Acties:

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 16:02

Devion

Space for rent ;-)

Topicstarter
Vooraf verhaaltje:
Ik heb mijn versie van XP doordat ik subscription member ben bij MSDN, deze keys mogen max 15x geactiveerd worden via internet (daarna per telefoon)

The problem:
Tijdje geleden windows 64 geinstalleerd, dit beviel niet helemaal goed (mede dankzij drivers die niet beschikbaar waren voor printer/scanner/etc).. Dus weer terug naar windows XP 32.

Na installatie weer een keertje bellen want tja.. ik zit allang over m'n 15x en dit verlengen ze niet. Je moet dus gewoon bellen, 5 minuten later.. drivertjes installeren. Joystick e.d. Ik start opnieuw op en tot mijn verbazing kreeg ik een melding "Due to significant changes on your hardware you have to reactivate your windows XP bla bla bla"..

Ik heb tig jaar XP gebruikt maar dit is de eerste keer dat dit voorkomt binnen een paar uur na activeren. Achja.. we gaan maar weer bellen -.-

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-03 10:51

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En jouw probleem is dus???

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

hij wil het alleen maar even delen :>

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Moraal van het verhaal: Installeer in het vervolg eerst zo veel mogelijk drivers en randapparaten, en ga dan pas activeren.

Waarom? Omdat het kan!!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Wil je nu dat wij je soms een crack geven ofzo dat die niet meer om activering vraagt ofzo? :9

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, het is dan ook handig om eerst alles te doen rondom hardware en dan pas te activeren. Je hebt er niet voor niets meer dan een uurtje de tijd voor ;)

Maar dat bellen op een gegeven moment de enige nette oplossing is, vindt ik op zich niet zo erg. 15 Keer installeren voor ontwikkel/testdoeleinden op fysieke / verschillende PC's is hoe dan ook best wat. (Disclaimer, ik zit met mijn msdn licenties/activaties nog niet aan de limiet). En voor anders dan ontwikkel/test mag je Windows met een MSDN licentie toch niet gebruiken :)

Inderdaad geen direct-oplosbaar probleem maar dat hoeft imho ook niet altijd. Ik laat het topic iig. wel open, maar ik weet niet wat de WOS-mods er van vinden :)

En nee laten we het maar niet over cracks hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2005 12:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:19:

Inderdaad geen direct-oplosbaar probleem maar dat hoeft imho ook niet altijd.

.
waar praten we dan over in het topic? Je hebt een onderwerp en daar geef je toch je mening of oordeel over? Of wordt dit een soort "kleine nutteloze mededelingen" binnen WOS :P

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 16:02

Devion

Space for rent ;-)

Topicstarter
Of wordt dit een soort "kleine nutteloze mededelingen" binnen WOS
Nutteloze mededeling? Ik ga er vanuit dat veel tweakers nog niet eens wisten dat er door changes (USB devices) er spontaan activerings requests komen. Of is het al tegenwoordig verboden om iets te posten ter info voor medetweakers? Mmmh?
En voor anders dan ontwikkel/test mag je Windows met een MSDN licentie toch niet gebruiken
Het is een application test bak, als het constant dezelfde hardware was er geen probleem maarja.. de bak wordt constant vervangen met verschillende type hardware om compatabiliy issues naar voren te halen (als ze er zijn)

Maarja.. de issue is eigenlijk simpelweg of zoiets wel volledig binnen de guidelines van microsoft valt - USB devices die het activation process resetten dus.
Pagina: 1