Windows Xp Changer

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• DrPieper
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb gister een nieuwe moederbord en processor enzo gekocht,
dat heb ik inmiddels erin gezet, daarna wilde ik windows starten, mmaar dat lukte niet dus heb ik windows helemaal opnieuw geinstalleerd.
Nu wilde ik alles updaten gister maar dat lukte niet, want hij zegt dat die key niet meer geldig is.
Bij die controle van windows.
Is er een manier om die controle te ontwijken ?
Oftewel kan iemand me zeggen hoe ik in het register de key change ?
Want ik heb nog wel een andere key.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

DrPieper

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-03 07:13
gewoon ff bellen naar microsoft unlocken ze je key

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Brainstorm86 schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:11:
gewoon ff bellen naar microsoft unlocken ze je key
Hij zal wel een "gevonden" versie hebben. O-)

Wanbeleid is ook beleid.

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 16:02

Devion

Space for rent ;-)

Eigenlijk is het best irritant dat iedereen er hier vanuit gaat dat het over piraterij gaat.. Ikzelf heb 3 XP Pro keys, alledrie dankzij MSDN waarvan er 2 nu al 'op' zijn. Ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat als ik de hierboven tekst van MSDN er niet bij had gezet dat mensen denken dat het illegale keys zijn :|

Maarja, je kunt de key idd laten unlocken door microsoft door ze te bellen op het 0800 nummer. Key veranderen kan ook op het activeringsscherm (Telephone -> Change Key).

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

agent327 schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:11:
[...]

Hij zal wel een "gevonden" versie hebben. O-)
Dat mag niet volgens de policy hier, en aangezien hij die vast ook wel kent, weet ie dat er hier geen warez-request geplaatst mogen worden, dus is idd t enige goede antwoord, dat ie maar even Microsoft belt. :P

Waarom? Omdat het kan!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De enige oplossing als je een legale key heb is bellen met Microsoft. En als geen legale: eerste hulp bij slechte warez lijkt me niet de bedoeling van GoT.

Dus koop er toch een, of ga klagen bij degene waar je je CD hebt "gekocht". Zie ook Het algemeen beleid #security :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.