Het hostingbedrijf waar ik bijzit, laat al mijn domeinen uitkomen op /public_html/. Nu heb ik enkele sites in subfolders gezet (site1, site2 etc) en word je bij het opvragen van site1.com doorgestuurd naar site1/index.html. Geen probleem allemaal. Nu maken verschillende sites echter gebruik van dezelfde dir's in public_html/, zoals public_html/grafisch/
Ik wil dan site1.com gewoon laten denken dat zijn domein /public_html/ is (standaard), maar dat je bij het opvragen automatisch doorgestuurd wordt naar public_html/site1; Vraag je echter site1/grafisch op, dan kom je uit bij public_html/grafisch. Het is dus niet dat ik alles wil doorsturen, maar slechts het standaardverkeer zonder specificatie. Of moet ik dit met js cq php doen?
(het is een apache server, en in public_html/ staat momenteel de index.html van site0)
[edit]
Ik wil dan site1.com gewoon laten denken dat zijn domein /public_html/ is (standaard), maar dat je bij het opvragen automatisch doorgestuurd wordt naar public_html/site1; Vraag je echter site1/grafisch op, dan kom je uit bij public_html/grafisch. Het is dus niet dat ik alles wil doorsturen, maar slechts het standaardverkeer zonder specificatie. Of moet ik dit met js cq php doen?
(het is een apache server, en in public_html/ staat momenteel de index.html van site0)
[edit]
code:
werkt niet ... ik kom dan uit op het beginscherm van site0, nl de index.html die in /public_html/ staat. Ter volledigheid: er staan meerdere rewrite's in deze htaccess. Bovenstaande config leverde me een foutmelding voor alle domeinen op (oeps). Dat komt waarschijnlijk omdat ik begin met een RewriteCond en die niet juist afsluit. Maar hoe adresseer ik redirect voor site1.com specifiek?
1
2
| RewriteCond %{HTTP_HOST} site1.com$
Redirect index.html http://site1.com/site/index.html |
[ Voor 33% gewijzigd door Eusebius op 12-12-2005 11:19 ]
==
hoi