Problemen met usb

Pagina: 1
Acties:

• Jors
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-02 10:04
Hallo,

sinds een tijdje heb ik problemen met mijn usb-apparaten, met name met mijn (logitech) muis. Telkens als ik mijn computer opstart, doet mijn muis het niet. Als ik het stekkertje dan opnieuw in de poort doe, dan werkt hij wel weer. In het begin vond ik dit niet zo erg, maar nu begint het toch wel irritant te worden. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Is mijn muis kapot of moet ik het probleem meer bij de usb poorten zoeken? Volgens mij doen mijn andere usb-apparaten het nog wel namelijk. Is het een bekend probleem?

• Jors
Dit probleem heb ik nog steeds. Elke keer na het opstarten doet mijn muis het niet. USB-stekkertje erin-en-eruit en hij doet het weer. Heb inmiddels al met meerdere muizen geprobeerd en probleem blijft bestaan. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Al een keer een schone install geprobeerd? Drivers van de USB een keertje opnieuw installeren?
Eventueel je USB Root Hub/USB Controller in Apparaatbeheer verwijderen en opnieuw installeren?

• Jors
Heb wel al mijn usbdrivers geupdate, maar een complete reinstall heb ik nog niet geprobeerd. Zal het zo meteen even proberen..

• Jors
Helaas, dit had ook geen resultaat. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?