Toon posts:

Fifa 06 Menu Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik Fifa06 zonder problemen had geïnstalleerd en hem voor de eerste keer opstart krijg ik nu bij elk menu om bijvoorbeeld een Taal,land,Team of soort spel dat de menu's automatisch gaan scrollen en wordt het zo wel erg moeilijk een optie te kiezen.

Nu denk je gelijk aan probleem met 1 vd toetsen op je keyboard of Gamepad of zelf muis maar nee niks aan de hand niet in windows en niet met andere spellen zelfs alle devices behalve mijn PS2 Logitech X keyboard natuurlijk maar zoals ik al zei in Windows en andere Zelf EA spellen geen probleem alleen in Fifa06.

Als het een foute toets op mijn keyboard zou zijn dan had ik dat zeker gemerkt met een tekst verwerker of command prompt maar dit is dus echt niet het geval.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee of iets over deze (Bug)? gezien of gehoord?

Bedankt

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:29:
Nadat ik Fifa06 zonder problemen had geïnstalleerd en hem voor de eerste keer opstart krijg ik nu bij elk menu om bijvoorbeeld een Taal,land,Team of soort spel dat de menu's automatisch gaan scrollen en wordt het zo wel erg moeilijk een optie te kiezen.

Nu denk je gelijk aan probleem met 1 vd toetsen op je keyboard of Gamepad of zelf muis maar nee niks aan de hand niet in windows en niet met andere spellen zelfs alle devices behalve mijn PS2 Logitech X keyboard natuurlijk maar zoals ik al zei in Windows en andere Zelf EA spellen geen probleem alleen in Fifa06.

Als het een foute toets op mijn keyboard zou zijn dan had ik dat zeker gemerkt met een tekst verwerker of command prompt maar dit is dus echt niet het geval.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee of iets over deze (Bug)? gezien of gehoord?

Bedankt
Al geprobeerd zonder gamepad? :z

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
Angeloonie schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:30:
[...]

Al geprobeerd zonder gamepad? :z
Nu maar je daar gein over maar ja ook die heb eraf gegooid geen muis geen Gamepad een scanner alle USB devices eraf alleen mijn keyboard en toch nog steeds horizontaal rollende menu's 8)7

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Alles unpluggen en een reinstall proberen?

offtopic:
Gebruik ajb leestekens en logische grammatica, je posts zijn niet echt makkelijk te lezen

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Draadloos toetsenbord zeker? :)
Er is een patch voor uit om het op te lossen. Zie o.a. Fifa 2006 demo -probleem

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:13:
Draadloos toetsenbord zeker? :)
Er is een patch voor uit om het op te lossen. Zie o.a. Fifa 2006 demo -probleem
Nee jo ik heb gewoon een PS2 Logi Keyboard wel een draadloze muis en Gampad.

Kan je ook misschien zeggen waar ik die patch kan vinden?

Er is zover ik kan zien nog geen Fifa06 update.

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:45:
[...]

Er is zover ik kan zien nog geen Fifa06 update.
*Kuch* wat is dit dan?

http://fifa06.ea.com/news/view.asp?id=5512&lang=en

Verwijderd

Topicstarter
Ok ehhh!! ja sorry ik ga vandaag nog naar Hans. 8)

Verwijderd

Hai,

je moet even in apparaatbeheer het volgende doen:
ga naar Human Interface Devices en schaker de stuurprogs waar gebruiker bij staat uit (als het goed is zijn dat er 2 in XP).

Probleem opgelost!!

Verwijderd

Ik heb gisteren Fifa06 geprobeerd op mijn nieuwe laptop (Acer Aspire 5920G) met Vista en ik heb ook het probleem van een scrollend menu.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 13:40 ]

Verwijderd

Weet iemand een oplossing voor bovenstaad probleem???
(Denk eraan: ik heb Vista)
Pagina: 1